2.bölüm

90 1 0
                                    

omuzlarımdan tutup yerden kaldırdı.

"gördüğün şeyleri birisine söylersen...."diyip sustu

"ee söylersem ne yapıcaksın" evet şu an tam bi aptal gibiyim çocuk beni dövebilir ama ben hala daha konuşuyorum.

"işte o zaman görürsün güzelim"dedi ve gitti bomboş koridirda sıçılmış bok gibi kalmıştım.

Son ders de bitti sonunda. Aynen çocuğun dediği gibi hiç kimseye söylemedim ama bu söylemiyceğim anlamına gelmez tabi.

"Nehir sen ne düşünüyon öyle"

Berkin konuşmasıyla kendime geldim

"Hi-hiç bişey düşünmüyorum"

Berk,Ecrin ve ben cafeye gelmiştik vee akşama kadar gezicektik.

Ahh lanet olsun okula geç kaldım.Hepsi Ecrin ve Berk in suçu beni gece yarısına kadar uyutmadılar.Hemen okul formalarımı giydim saçlarımı taradım saldım ve sadece saçımın önünü topladım.Siyah hırkamı ve siyah sırt çantamı aldım siyah vanslarımıda giyip okula doğru yürüdüm.Okula geldiğimde öğretmenler kapıda geç gelen öğrencilere ceza veriyodu.Ama ben giriş kapısından girmezsem ceza da almam.Arka bahcenin duvarından ilk çantamı attım sonra da kendim atladım.Eyvah çantam yok.

"Bunu mu arıyodun güzelim"

arkamı döndügümde dün beni kovalayan çocukla karşılaştım

"Çantamı verirmisin"dediğimde çantamı uzattı aldım koluma taktım.Eğer öğretmenlerden birisine söylerse ceza alırdım.Tabi ki de normal cezalardan korkmuyorum ama bizim okulun cezaları temizlik sınıf,bahçe vb. temizlettiriyorlar işte onun için hayatta başkasının pisliğini temizlemem.

"bir anlaşma yapalım mı güzelim"

Ben seni nerden güzelin oluyomuşum ya aaa .

"Ne anlaşması"

"Sen dün beni görmedin bende bu gün seni görmedim analştık mı"

"Anlaştık"

tama gidiyodum ki.

"En baştan başlayalımmı?"

"tamam"

"o zaman meraba ben Demir geçen sene geldim bu okula"

"meraba ben de Nehir iki sene önce bu okuldaydım sonra başka bi şehire taşınmıştık sonradan geri bu şehire taşındık" dedim ve gülümsedim

"Hmm bu okulda da iki sene içinde çok şey değişti eyer bir şeye ihtiyacın olursa yardım ederim"

"Teşekkür ederim "

o sırada zil çaldı.Demirle aynı sınıfta olduğumuz için birlikte gittik sınıfa onu Berk ve Ecrinle tanıştırdım. Demir ve ben en arka sıraya Ecrin ve Berk de bizim bir önümüze oturdular.

Eveet sonunda okul bitti şu anda Ben,ben,Ecrin ve Demir bi tane cafeye gittik.

"Siz Nehirle nasıl tanıştınız"

uf Ecrin ya bak ne güzel ortamdayız oldumu hiç.

"ııı şeyy" evet yine cevap bulamadım Demir bi durumumu anlamış gibiydi ki hemen lafa karıştı.

"Şey okulda Ecrin ayak bileğini burkmuştu okula da geç kalmış etrafta kimse yoktu bende dersten kaçmıştım görünce yardım ettim o sırada tanıştık" evet yalan söyleyemiyorum ama Demor de pek söyleyemiyomuş.

Ertesi gün okul yoktu ve birazcık Demirle sahile gidicektik.Aslında Demir iyi bi çocuk gibi ama o zaman neden çocuğun parasını alıyodu.Bunu bi ara ona sorucam.

"Nehiirr hadi artık kalkk geç kalıcaksın yaa"

"Uf abla bi rahat bırak ya"

"Nehir hadiiii"

"Abla hayatta en önemli şey uykudur vee benim en sevdiğim şey de"

ablam bağırmaya başladı

"Nehir kalk artık Demir geldi ve aşşağıda bekliyo"

"Neeeee Demirmi geldi neden beni kaldırmadın,nasıl hazırlanıcam ben"

"Sakinleştinmi"

ablam galiba bu halime alışmış hiç tepki göstermedi

"Şeyy galiba" dedim ve gülümsedim.Sonbaharda olduğum için üzerime pembe ve beyaz yazıları olan polarımı giydim altıma koyu kot taytımı beyaz botlarımı ve pembe çantamı taktım saçlarımın sadece önünü topladım ve aşşağıya indim.Birlikde ilk olarak sahilde biryere oturduk o sıradarüzgar vardı.Bana baktı elini saçlarımın arasından geçirdi ve

"Çok güzelsin"dedi

unutulmazımsınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin