Ulgh Waarom waarom ik voel me letterlijk gevangen in mijn eigen leven. Ik wil hier weg ik wil de wereld ontdekken maar ik moet hier blijven netjes elke dag naar school gaan en mijn vaders bedrijf overnemen. Maar wat nou als ik dat helemaal niet wil wat als ik de wereld rond wil reizen. Maar nee ik moet netjes in lijn lopen en doen wat mijn ouders willen dat ik doe.
Ik voel me net alsof ik opgesloten zit in een toren zit ik in feite ook alleen is het geen toren maar een wolkenkrabber in New York city. Ik weet wat jullie denken WOW jij woont in New York wat zeur je nou?! Nou mijn leven lijkt misschien "perfect" maar geloof me dat is het zeker niet. Hoe zou jij je voelen als je geen keus had over wat je doet op elk moment van de dag en als jou leven letterlijk tot ik elk klein detail is uitgestippeld wel tot op wie ik ga trouwen. Ja je hoort het goed trouwen!! Argh impossible!!!
Soms hoop ik gewoon dat iemand me vraagt om mijn haren te laten vallen zodat ze me kunnen komen redden.
Maar ook ik weet dat zoiets alleen in sprookjes en disney films gebeurd.
Maar dan denk ik even goed na en realiseer ik me dat niemand me kan komen redden uit mijn "toren" want niemand weet dat ik me zo gevangen voel. Iedereen denkt dat ik mijn vaders bedrijf wil overnemen, zelfs mijn ouders.
En ja ik weet wat je nu denkt waarom vertel je ze dan niet gewoon de waarheid? Nou omdat ik niemand lastig wil vallen met mijn problemen. Daarom niet.
Hey guys,
Dit is even een voorproefje ik hoop dat jullie het leuk vinden.
JE LEEST
The tower
Non-FictionDit verhaal gaat over een meisje die gevangen zit in drie verschillende torens op het zelfde moment en ze versteken mekaar waardoor het nog laster is voor haar om eruit te komen. #arapunselstory