Ni baru pertama kali author buat cerita so jgn kecam k...
Sorry kalau author jadi seorang typo
WARNING!-----------------------------------------------------------
Ali pov
Dekat akademiSelamat pagi korang!"sapa Ali."Diamlah budak iris!"(mesti tahu siapa dia)."Apa masaalah kau hah landak!"tengking Ali."Kau lah masak lah aku pendek!"kata budak landak
Tapi kitaorang ada rahsia sulit yg tak boleh diketahui oleh semua org termasuk mentor2
Kat rumah Ali
"Jadi dtg ke tak~"."Jadilah,gila tak jadi...aku rindu kat kau"."Bukanke dah jumpa kat akademik?"."Tu lain"."whatever Mr Rudy a.k.a Mr landak"."Mr landak pun kau tetap syg aku kan".Dan masa tu Ali blush semerah merah rambut Erza Fairytail.
Tulah yg kitaorang rahsia kan daripada semua manusia yg hidup kat akedemik.Kitaorang sebenarnye couple dari seminggu selepas aku masuk Akedemik Mata,bukan aku luahkan dulu tapi si landak tu.Jom ke cerita yg sebenar.
-----------------------------------------------------------
"Ali buka lah pintu aku dah sampai"."Jap!!!".Ali dengan laju as fast as lightning (kita speaking pulak) pergi depan pintu."hah masuklah abang landak~"."we aku sleepover kat rumah kau eh".k jawap Ali."Aku gi bilik kau nak letak brg"."k".
"Turun makan landak inviso,kau usha apa lagi dlm bilik aku tu hah!".krik...krik...masih tiada jawapan."eh dia ni"gomel Ali.Ali gi naik jenguk bilik dia.
"Apahal gelap bilik aku ni"bisik hati Ali.Tiba- tiba ....
Warning disini!
Bagi fudoshi enjoy yourselfMulut aku kena tekup.
"Mhmmmhmmmmmmmmh(lepaskan aku lah landak)"jerit Ali.Dia terasa nafas kat belakang tengkuk dia.And then dia terasa gigitan manja kat situ
"R...ru..dy kau buat ape ni"bisik Ali kat Rudy."Aku nak kau lah ape lagi"dengan nada yg nengoda lagi manja.
Ali blush,and Rudy smirk."Ape mata kita sambung kat atas katil kat baru selesa"Rudy kat Ali yg dah jadi tomato.Dia angkat Ali ala2 bridal style.
Rudy buka baju Ali and seluar dia,tapi Ali tak kesah pon(author:nampak tak kegatalan dia tu.Ali:pergi mati lah kau)ali buat muka mengoda.
"Kau saja buat muka tu kan~tak sabar eh,kau nak rough ke gentle mlm ni"bisik Rudy kat telinga Ali.
"Aku nak rough"."with pleasure"kata Rudy.
Dia pusing kan badan Ali menghadang badan dia (doggy style ) dia masukkan di*k dia dengn ganas
"Mhmmmnnn....s...sa...kit!"
Thrust Thrust Thrust Thrust
"L...la...gi ku..ah..ahh!...ahh!...ahhh!...ahhh!"ali mendesah dengan kuat"."boleh je".Thrust Thrust Thrust Thrust Thrust Thrust Thrust Thrust Thrust Thrust
"Aku cum dlm kau eh".
"Mmmhmn...ahhhhhh!!!".Dengan tak malu dia release dlm Ali dah cium mulut kecil tu dengan rakus."Mhnmnmm~".
Rudy memandang muka Ali yg kepenatan (author:memanglah penat kau pun pergi buat rough sangat pahal.Rudy:sibuk pulak minah lantak akulah!)dia membelai lembut pipi gebu Ali dah memeluk pinggang Ali.
Setelah 15 mini berlalu
Ali terjaga dan melihat Rudy memandangnye."kenapa kau pandang aku?"Ali blush sikit.Rudy membisik kat telinga Ali,"kau comel masa kau tidur lagi lagi masa penat".Rudy smirk.
Chupppp!
Rupa rupanye Rudy geram tengok bibir Ali yg merah lagi menawan tu.
"Mhmmmmnmn"
Rudy mendlm kan lagi ciumannye
"R...ru..dy na...fas mnnhmnn"
Rudy lepas bibir Ali dan membising sesuatu,"Ali ingat kau aku punya"dgn nada yg mengoda.
THE END
-----------------------------------------------------------
Maaf kalau cerita ni tak menepati cita rasa korang,author ni harap je A BM tapi lembap orgnye.SEKIAN TERIMA KASIH
YOU ARE READING
Ejen Ali 18+
Fanficwarning!!!! jangan kecam ye,author saje je nak buat story ni.Nak isi masa lapang