[58] The Polar Express ✓

607 110 36
                                    

Zdravím! Už jsem se tu zase šíleně dlouho neozval, takže bude to moje dnešní okecávání asi ještě delší než obvykle. V první řadě chci samozřejmě všem popřát krásné Vánoce - a jedním dechem rovnou dodávám i "pohodové", protože nevím jak to máte vy, ale pro mě je na Vánocích jednou z nejdůležitějších věcí to, jak si může člověk odpočinout od každodenního stresu, se kterým se potýká v průběhu roku. :D Takže, pohodlně se usaďte ke krbu/topení s teplým nápojem dle vašeho výběru po ruce (u mě to bude svařák :D), dobře si odpočiňte a do nového roku vykročte správnou nohou! :)

 :D Takže, pohodlně se usaďte ke krbu/topení s teplým nápojem dle vašeho výběru po ruce (u mě to bude svařák :D), dobře si odpočiňte a do nového roku vykročte správnou nohou! :)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Zadruhé: asi jste zaregistrovali, že má moje grafika nové obálky. Je to už tedy nějaká doba, co jsem je změnil. Minulý premade se mi nakonec fakt hodně zalíbil, a tak jsem mu vytvořil sourozence a dopadlo to takhle. Předchozí obálky už tu byly opravdu dlouho a ačkoli byly povedené a odvedly skvělou práci co se týče přilákání nových sledovatelů k mé grafice, měl jsem pocit, že už je čas na změnu. No, ať už vnímáte tuto změnu pozitivně, nebo vám to není úplně po chuti, budu rád, když mi to napíšete, protože vaše názory mě jako vždy zajímají.

A už se konečně dostáváme k dnešnímu coveru. :D Ten byl tvořen do soutěže od GraphicSquadCZ, kde byly tématem vánoční filmy. No, já jsem neměl zrovna chuť na cover s Grinchem nebo s Kevinem ze Sám doma - vůbec nic proti těm filmům nemám, ale nemyslím si, že bych je dokázal dobře zpracovat na coveru - takže jsem docela dlouho váhal s účastí. Nakonec jsem se tedy odhodlal a vybral jsem Polární expres, film, který je mi blízký, protože když jsem byl malý kluk, vždy pro mě symbolizoval to tajemné kouzlo Vánoc. A stále patří mezi mé oblíbené.

Asi to na první pohled nepoznáte (což beru jako úspěch :D), ale cover je sestaven z mnoha a mnoha vrstev. Ať už se bavíme o pozadí, nebo o samotném vlaku, u kterého bylo mimochodem hrozně těžké najít použitelný obrázek. Nakonec jsem našel fotku nějakého asi modelu na ovládání a pokusil se ji upravit tak, aby to vypadalo jako opravdový vlak v životní velikosti. :D

Tvorba obálky mě navzdory původním očekáváním bavila, s vykreslením kouře jsem si vyhrál a zlatá jízdenka unášená větrem už je jen poslední detail, jehož význam jistě chápete, pokud jste film viděli. :) Celkově to považuji za povedenou práci a nehledě na to, zda se mi podaří umístit se v soutěži, jsem rád, že jsem se zapojil a vyzkoušel jsem si zase něco trochu jiného.

Doufám, že se vám cover líbí, a ještě jednou šťastné a veselé! 🌟

Cover:

Postava: -

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Postava: -

Font: FoglihtenNo06

Stav: VOLNÝ

Co lze změnit: Viz Informace & pravidla

Doporučený žánr: -

24. 12. 2018

Premades ⓧKde žijí příběhy. Začni objevovat