-1- "Okay , everyone!"

119 4 0
                                    

- Okej , wszyscy! - zawołał Moniko. Moje spojrzenie zwróciło się ku niego. Jego wręcz szmaragdowy odcień oczu hipnotyzował , więc szybko odwróciłem wzrok od jego twarzy. Zastanawiałem się , co tym razem ciekawego nam powie - w Klubie Literackim zawsze coś się działo , a gdy Moniko pod koniec zajęć coś nam ogłaszał , zawsze było to coś ciekawego. 

Protagonista spojrzał na mnie pytająco. Odwzajemniłem jego spojrzenie. Ja również nie wiedziałem , co chodzi Moniku po głowie. 

- Więc , mam dla was coś nowego! - rozpromienił się Moniko. - Jutro , to jest piątek , do naszego Klubu dojdzie nowa członkinia ! 

W Klubie zawrzało. Pomrukiwanie , szepty... Eh? Nowa ...członkinia? Yuki mruknął coś o tym , że mamy wystarczająco dużo osób , ale nikt nie odważył się przeciwstawić Moniku.

- Dobrze , więc skoro pasuje to każdemu - ciągnął przewodniczący - To MC-Chan  przyjdzie już jutro do klubu , oficjalnie! Ogłaszam spotkanie klubu za zakończone - rozległ się dzwonek. - i nie zapomnijcie o wierszach!

 Ale nikt już go nie słyszał. Protagonista odszedł bez słowa , więc pewnie nie wrócimy razem do domu. Podniosłem moją torbę , i już miałem odejść , kiedy rozległ się głos Moniko : 

- Eh , Satori , zaczekasz chwilę?

Nigdy nie spytał się mnie o wracanie , nie miałem pojęcia również , że mieszka koło mnie czy Protagonisty. Przytaknąłem , i odwróciłem się w stronę klubu. Moniko wziął swój notatnik , zarzucił plecak na ramię , i przystanął obok mnie.

- Więc? - uśmiechnął się.

- Eh? - mruknąłem , patrząc w jego oczy.

Odwrócił wzrok , ja też bym się speszył w tej sytuacji. 

- Umm , pytałem czy pójdziemy razem do domu - powtórzył.

- Ee ... jasne - odparłem , i skierowałem do schodów.





----

Ee , źle , bardzo źle? Dostatecznie dobrze? ;-;


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 20, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

E-EH?!  - Male DDLC - Satori x MonikoWhere stories live. Discover now