#1#

36 1 0
                                    

-Loren, trezește-te dracului odată! Întârzii la școală! urla mama de la parter.

Eu o ascult și mă trezesc, deoarece, chiar dacă e o simplă zi de liceu, care nu se deosebește cu nimic de celelalte, vreau să arăt bine.

Fac un scurt duș fierbinte, apoi mă spăl pe dinți. Mi-am ales niște haine simple, nimic deosebit față de alte zile. Îmi pieptăn părul lung și cârlionțat, și îl prind într-un coc foarte aranjat.

Fusta, nu prea lungă, dar nici prea scurtă, îmi scotea picioarele lungi în evidență. Cămașa albă și elegantă se potrivea perfect cu puloverul de un albastru intens la fel ca și fusta.

Pot zice că arătam elegant, dar, asta doar pentru profesori, nu și pentru grupul de "vipere" din care fac parte și eu, fiind cea mai serioasă și matură.

Băieții, bineînțeles că le plac pe ele, chiar dacă își bat joc de ei și găsesc alții. Eu nu mă las ușor, ca restul fetelor, și probabil de asta. Și nici nu îmi bat joc, pentru că nu am de ce.

Plus că, o fată care îi ia pe toți la rând, se numește <<curvă>> iar eu nu vreau să am această poreclă, pe care am auzit că o primesc ele de la băieți.

Deci, să revenim, eram pe cale să întârzii la liceu. Mi-am luat ghiozdanul (da, eu am ghiozdan încă) și am plecat spre școală pe jos.

Când ajung la școală, văd...

Destine schimbateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum