Bevezető rész

30 2 0
                                    

A nevem Viki és 12 éves vagyok, barnás, vöröses, szőkés a hajam, s válig érő és szürkés barna szemem van. Depressziós vagyok és emós, egyúttal örök szerelmes és heteró de lehet h aszexuális leszek. Je meg persze tomboy vagyok.

Bff-em, Alex, 17 éves, félig fekete bőrű, nagyon sötétbarna és hullámos a haja, s barna a szeme. Emós, depressziós és egyúttal drogos, heteró, s van barátnője.

Exem, Bence, 15 éves, sötét barna haja van és barna csillogó szeme. Meleg, van pasija és bad boy, ki ne felejtsem h hisztis!!!

Eggyetlen barátnőm, Viki, 14 éves, sötét barna haja van ami hullámos, s derékig érő és zöldes barna a szeme.
Depressziós, aszexuális elvileg, hisztis kicsit, emós és kibeszélős fajta, Shawn.

Talán még egy barátnőm, Kéti, 13 éves, világos szőkés barna haja van ami derékig ér és világos barna szeme. Szerelmes egy fiúba akit Norbinak hívnak és 14 éves fekete hajú, s barna szemű. Nem merik egymásnak elmondani h szeretik egymást és emiatt Norbi depressziós, Kéti meg szomorú.
Padtársnőm, Emese, 13 éves, világos barna, hullámos fenékig érő haja van és sötét barna szeme. Kedves, heteró, piszkálják mindig a fiúk, pánik rohamos és vicces.

Haverom, Robi, 14 éves, barna haja van és barna szeme. Erős, kigyúrt, jó fej, fél tőle mindenki, heteró és Ricsi bff-e.

Másik haverom, Ricsi, 13 éves, fekete  hajú és barna szemű. Kanosabbik fajta, félig román, heteró, az osztály nagymenője, s Robi bff-e.

Utálott személy, Dominik, 13 éves, szőke és kék szemű. Szemüveges, agyilag sérűlt, biszexuális, mindenki utálja, az eggyetlen személy aki megmert tapperólni.

Haverom, Szili, fekete hajú, barna szemű. Emós, Ricsi utálja, heteró, Sarah szerelmes belé, az eggyetlen fiú aki nem szerelmes Sarahba, jó fej és okos.

Alex barátnője, Alexa, 14 éves, szőke, fenékig érő haja van és kék szemű. Emós, depressziós, Alex a mindene, volt bff-em... elvileg barátom, árva és szemüveges.

Angi pasija, Bence, 16 éves, fekete hajú és barna szemű. Pedofil, fake profilos facebook-on, idegesítő.

Segítőm, Angi, 17 éves, vörös és fekete hajú, derékig érő és tenger kék szemű. Kedves, emós, szívbeteg.

"Barinőm", Eszter, 13 éves, szőkés barna haja van, derékig érő és zöld szemű. Nagyon jó a hangja, depis, szerelmes Robiba.

Haverom, Bálint, 13 éves, feketés kék a haja, kék szemű. Meleg, nincs pasija, szemüveges és depressziós.

Anyám, Kinga, 33 éves, fekete a haja, ami nyakig ér, sötét barna a szeme. Utálom őt, elvált, van új férje, gonosz, utálja a barátaim, mindig veszekedik velem, néha szeretem.

Apám, Attila, 34 éves, feketés, vöröses és barnás szőke haja van, s szürkés zöldes kék szeme. Van egy új felesége aki román, van egy 5 éves kislánya aki szintén román, nem annyira szeret, vicces, kicsit szeretem.

Mostoha apám, Feri, 47 éves, ősz hajú és barna szemű. Van bajusza, kedves néha, nem bír, gazdag, van három lánya.

Mostoha nővérem, Bettina (Betti), 20 éves, göndör barna haja van ami derékig ér, s barna szemű. Kedves, jó szívű, okos, bír úgy ahogy.

Mostoha nővérem, Heni, 15 éves, Barna válig érő haja van és barna szemű. Utál, néha kedves, hisztis, öntelt.

Mostoha húgom, Zsuzsika, 9 éves, szőke derékig érő haja van, barna a szemű. Kedves, cuki és megbízható, nyuszi mániás.

Nagyim, Éva, 57 éves, fiús sötét barna haja van, s világos barna szeme. Utál, én is őt, sajnálja anyámat, mert olyan vagyok amilyen.

Nagyapám, 67 éves, ősz hajú és sötét barna a szeme. Ő is sajnálja anyám, haragszik rám.

Kb ennyi.

                            1.rész
             
            Hol basztam el az életem?

   Kezdjük a onnan, hogy megszüledtem, mikor megszüledtem akk sikeresen felsírtam, kijelentették, hogy felsírtam és egészséges kislánynak születtem.
   Apám bejönn az ajtón és megnézz. Anyám megkérdi:
-Hát nem gyönyörű? -mosolyogva kérdi.
-Ez?! Ez csúnya. -ideges, kimegy.
  Anyám egyből szomorú lett, apám meg ideges volt.
    [...]
3-4 éves koromban mindig sírtam apám után, aztán egy nap anyám kijelentette apámnak h elválnak. Apám akkor nagyon szomorú lett és anyám után futott, hogy megkérdezze miért, de anyám faképnél hagyta. Az nap éjjel nem aludtam. De ez még csak a kezdett. Miután szakítottak, anyám elkezdett piálni és bulikba járni. Engem meg egyedül hagyott nagyimnál. Ő is foglalkozott velem... de... akk sem volt ugyan olyan. Anyám volt akkoriban a mindenem... most meg.. na mind1 folytatom. Úgy kb 8-9 éves koromig ment ez így. Az alatt az idő alatt megutáltam őt... és megismertem az első barátom, Kétit, akkoriban nagyon sokat verekedtünk és elvoltunk. Aztán 4-dikben, mikor 10 éves voltam, minden megváltozott. Anyám megismert egy úgy férfit akit Ferinek hívnak és gazdag. 5-dikben Kéti másik iskolában folytatta és én is... két külön helyen voltunk.. Így hát új barátokat kerestem, így ismertem meg Saraht.. ő jött hozzám először h megismerjen. Aztán Emese. Össze barátkoztam velük. Aztán végül második félévben megismertem Vikit. Vikivel legjobb barátok lettünk. Mindent elmondtunk egymásnak. Szószerint, tudtam azt is, hogy őt mindennap verik a szülei és ilyesmi...
Sarah emiatt ellenem próbálta fordítani Vikit. De nem tudta.. mikor vége lett a tanévnek megismertem egy Bence nevű fiút aki egész szimpatikus volt meg kedves, előtte még azon a nyáron jártam 3 fiúval, egy Marci nevűvel aki elhagyott, aztán egy Csabával akit megcsaltam egy Márkal, aztán meg azzal is szakítottam, vizsont Bence más volt, őt tényleg kezdtem megszeretni, a végére beleszeredtem de már késő volt akkor. 6-dikban Vikivel bff-em lett. Akkor szerelmes volt Robiba. Én meg nem értettem h lehet belé szerelmes. Mikor ő is egy bad boy. Aztán szerelmes lettem én is Ricsibe. Ricsivel rá 2 hónapra szerelmes lettem. 

{És innen kezdődnek az izgalmak. De azt már csak következő részben ;) }

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 21, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Mikor basztam el így az életem? (Befejezetlen)Where stories live. Discover now