Pff... O viata distrusa la 20 de ani.
Am ajuns sa stau singura, facuta muci la un bar. Singura chestie care ma sustine sa merg mai departe si sa traiesc in continuare este vodka... Singura mea prietena.
Cum am ajuns asa? Simplu, la 12 ani mi-au murit parintii intr-un accident de masina, am ramas cu matusa mea care ma ura. La 16 ani m-a dat afara din casa. Nu plangeam, nu ma milogeam, nu ma injoseam in fata nimanui. Aveam o singura expresie faciala. Uni radeau de mine ca sunt din piatra si nu am nevoie de statuie.. destul de ciudat.
Stateam la prietene la verisoara mea pana cand am intalnit un baiat care m-a primit in viata lui. Na multi baieti ma vroiau dar eu nu-i vroiam pe ei. Nu pot sa zic ca arat rau 1,72 , 46 kg, bruneta, parul lung, ochii caprui rosiatic, buze mari.. pot sa fac ce vreau din orice baiat.
Toti se dadeau la mine, dar eu l-am vrut pe Luck, un baiat brunet, pletos, patratele, inalt era perfect. Am stat impreuna 4 ani! Dar el se schimbase, nu mai avea acelasi suflet. Ma invatat sa iubesc, sa ma deschid, sa am mai multe expresi faciale. Dar s-a terminat. A ales o drogata. Daca inainte nu aveam prieteni adevarati, acum o am pe Michel o bunaciune de fata! Si cam asa am ajuns sa ma fac eu muci si sa intru in probleme cu fiecare ocazie pe care o prind.
Am invatat sa am sentimente, ca sa fie distruse. M am intors, la eu, fara sentimente doar cu o expresie faciala. Asta nu-i viata, dar vorba mea "Se mai intampla si tragedii!".
ok deci asta e primul capitol da e lung dar e :)) urmatoarele vor fii mai amuzante pentru ca incep problemele :)) chiar as vrea sa aud parerea voastra despre acest capitol :3
CITEȘTI
Vodka, Sex si Probleme
RandomO fata fara familie care a invatat sa iubeasca pentru a fii distrusa de un bou.. A ajuns sa umble prin baruri sa aiba probleme cu politia cu prietena pe care o are. A intalnit alta persoana care i a intrat in viata. Dar niciodata nu se stie, corect?