Sa mori tu!

55 0 0
                                    

Acum, aici, in acest bar fara nume, imi inec amarul intr-o sticla de vodka si un pachet de tigari. Barmanul un tip dragut, se cam uita lung la mine... Na, poate i-se pare ciudat, sa vada o fata singura. In timp ce ma gandeam la problemele mele, ma suna un numar ascuns. Oare cine e? Raspund si astept sa aud ceva sau pe cineva. Deodata aud o voce suava, calma si masculina care ma saluta. Din bun simt am salutat si eu. Asteptand urmatoarea propozitie, trag un fum adanc in piept. Vocea din telefon se prezinta ca fiind un admirator secret. L-am rugat sa ma lase-n briosa mea si i-am inchis telefonul. I-am facut semn barmanului sa-mi zica cat ii datorez. Odata cu nota de plata mi-a dat si numarul lui de telefon si mi-a facut cu ochiul. Libidinosi peste tot. Plec cu o fata neutra. Pe drum, spre verisoara mea, ma intalnesc cu Luck care se chinuia sa-si duca "iubita" acasa. Ma gandesc ca trebuie sa-l salut dar nu, nu am de gand sa o fac. Asteptam totusi sa ma observe dar o persoana ca el nu se schimba-n bine niciodata. La 10 m distanta de cei doi, ma atacat un idiot care-mi vroia telefonul. Am tipat, m-am panicat si l-am lovit. Speram totusi ca Luck o sa-mi sara-n ajutor. Speram.... Abea de-a intors capul, probabil in speranta sa ma vada batuta. Doi politisti au vazut toata poveasa si s-au gandit sa faca ceva ( macar ei). Unul imi vroia datele, ca sa-mi dea amenda ca l-am pocnit pe hot, si celalalt fugea dupa acel idiot, imbecil care-mi vroia telefonul. Am refuzat sa colaborez cu militianu. Si asa am ajuns la sectie... Nu-i prima oara cand m-am plimbat cu masina de politie si nici ultima nu cred ca o sa fie.

Vodka, Sex si ProblemeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum