Lily'yi gören genellikle bir millenyumu gömmüş kişiler onu annesine oldukça benzer olduğunu söylerlerdi.Eh, tabi Lily'nin de her insanın olduğu gibi annesinden aldığına mutlu olduğu ve utandığı yanları vardı.
Dridreda gizli bir tanrıçaydı. Pek bilinmezdi. Çoğu mitolojide farklı şekillerde bulunurdu. Bazılarında hiç yoktu. Fakat en belirli yeri Yunan Mitolojisi'ndeydi.Buna rağmen oradada herkes tarafından bilinir ve çok sevilir değildi.
Kaos'tan varolan ilk ilahi varlıktı ve gücü tahmin edilebilir gibi değildi. Normal Yunan Tanrıları gibi gücü belirli değildi. Bunlar onu durdurulamaz yapıyordu. Kaos onu sürmeye karar verdi ve bir gezegen yarattı ona:Jyknal. Ardından da ona acıdı ve ona bir halk gönderdi.
Ancak Dridreda sinsiydi. Oradaki halkı etkiledi, içlerine sızdı ve Kaos'un yanına geri dönmeyi başardı.Kaos ona yeni bir gezegen daha yarattı ve bu sefer daha az varlık gönderdi. Dridreda oradan da kolayca kaçtı.
Kaos artık sinirlenmeye başlamıştı. Bir daha denedi ve bir daha ve bir daha... Derken evrenin çoğunu yaratmıştı. İçinde yaşayan canlıların bulunduğu bine yakın gezegeni nir araya toplayıp Alfa'yı yarattı. Ve Dridreda'yı kendilerini kandırdığını fark eden milyonlarca çeşit yaratığın içine gönderdi. Ancak Dridreda nasıl başardıysa oradan da kaçmıştı.
Kaos artık kudurmuştu. Bu sefer onu hapsetmeyi planlayarak Dünya'yı yaratmıştı. Ancak bu sefer eğer kaçarsa diye ona karşı çıkması için yaratıklardan daha güçlü olan Yeryüzü, Gökyüzü ve Yeraltını yani Gaia, Uranüs ve Tartarus'u yarattı.
Ve Dridreda'yı güçlerinin yüzde doksanından men ederek Tartarus'un en güvenli noktasına tıktı ve onu uyuttu.
Bu onu uzun süre meşgul etti. Gaia geçti, Titanlar geçti ve sıra Olmiposlular'a geldiğinde insanlar yaratıldı. Dridreda henüz insanların sayısı bir elin parmağını geçmezken kaçmayı başardı. Ve saklanmaya gerek duymadan Olimpos'a girdi sakin sakin.
(Gerçek Dridreda'nın neye benzediğini o zamanda yapılan ilk resimi alıp mükemmel resim yetenekleriyle (!) insan gözüne göre kağıda geçirmeye çalışmıştı Lily.)
Olimposlular onunla savaşa girmek yerine onunla anlaşma yapmaya karar verdiler. Bu yüzlerce maddesi olan plandan sadece beş tanesini kabul etti Dridreda:1-) Hiçbir şekilde bir beden bulunmadan Dünya sınırları içinde bulunamayacaktı.
2-) Hiçbir erkek bedeninde yaşayamayacaktı.
3-) Hiçbir insan bedeninde ölümsüz olamayacaktı.(Bunun yerine isterse üst üste 2 kere aynı bedende istediği yaştan devam edebilme hakkı vardı.)
4-) Hiçbir bulunduğu dişi bedende 15 seneden önce bulunduğu kişinin ruhuna sızamayacaktı.
5-) Hiçbir izin almadan güçlerinin kullanabildiği kadarının 10'da 1'inden fazlasını kullanamazdı.
Dridreda bu şartlar altında Tartarus'a gönderilmedi. Ve bu şartların altında binlerce yıl yaşadı. Birçok ünlü simanın kendisi veya birçok ünlü simanın kendisi oldu.
Bulunduğu bedenlerde önemli iki senesi vardı:
En önemlisi 22.yılıydı. O anda bulunduğu ruh 22 yaşına bastığı günden 23 yaşına bastığı güne kadar süren absürd bir depresif haline bürünürdü. Bunun nedeni genç kadının içinde bulunan tanrıçanın en dominant olduğu zaman aralığı olmasıydı. Dridreda'nın bütün nefreti, gücü,insan nefretini kustuğu yıldı. Bu yüzden kendine hakim olamayacak kadar güçsüz olan ev sahipleri genellikle o yıl boyunca sevdiklerine ya da başka birine bir şey yapmamak için kendilerini tam bir yıllığına karantinayla alırdı. Bu karantinaları bir insan tarafından kesilirse ya da kendilerini karantinaya alamazlarsa binlerce canlıyı yok etmeleri işten bile değildi. Bu olayın en kötüsü 16.yüzyılda olmuş ve bir ev sahibi 356.000 bin insan ve iki atı öldürmüştü. Kısacası kötüydü, çok...
Bunlardan ikincisi tabii ki de 15. yılıydı.
15 yaşında Dridreda'nın birçok özelliğini barındırmaya başlardı.Bunun ilki, en göze batanı, güzellik ve çekicilikti. O sene bulunduğu kız baştan yaratılırdı ve kusursuz dış görünüme ve ilahi çekiciliğe kavuşurdu. Körlütük aşıkların bile aşkından kolayca çekebilecek bir cezbedicilik derecisiydi bu.
İkincisi ise hafızası ve zekâsıydı. Ve bir tanrıçanın zekâsı ve hafızasına sahip olmak büyük bir nimetti. Tabi bunu iyiye kullananlar da vardı, kötüye kullananlar da. Bir de ikisi arasında kalanlar vardı
Bunun en büyük örneği Dridreda'nın 55778.bedeni, Lily'nin annesi Beca'ydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lily Black
Non-FictionHayatını olabilecek en tuhaf şekilde yaşayan Lily bir Harry Potter evrenine karıştı, bir Alacakaranlık, bir Percy Jackson, bir Narnia. Pararel evrenler ve pararel zaman dilimleri ile oyuncağı gibi oynadı. Yaşını, görünüşü istediği gibi değiştirdi. İ...