Życie bywa bolesne ... Te smutki , żale , brak chęci do życia ... To wszystko niszczy człowieka i sprawia że mamy ochotę sobie coś zrobić a w najgorszym wypadku popełnić samobójstwo ponieważ żyjemy w świadomości że życie nie ma sensu skoro tylko cierpimy .
Istnieją też chwile , w których czujemy się naprawdę szczęśliwi np . Poprzez rozmowę , dobrą zabawę
To podtrzymuje człowieka na duchu i czujemy , że jednak coś z tego będzie .
Żyjemy po to , aby poznawać świat , znaleźć miłość swojego życia , dobrze się bawić , ale także po to , aby cierpieć za swoje złe uczynki . Życie jest nie sprawiedliwe i musimy się z tym pogodzić .Chyba nic tak bardzo nie boli , jak osoba , którą kochasz sprawia ci ból , obniża poczucie Twojej własnej wartości słowami , czynami . Jeśli tej osobie na Tobie naprawdę zależy to będzie potrafiła powiedzieć ,,przepraszam" , próbować pomóc , podtrzymywać kontakt . Jeśli nie posiada tych cech znaczy , że Ciebie nie kocha i powinieneś , albo sprawić by cię pokochała , albo sobie ją odpuścić , bo po co żyć w ciągłym bólu . Wkrótce znajdziesz kogoś odpowiedniego .
Samotność , jedno z najgorszych momentów w życiu człowieka , gdy nie ma nikogo obok nas , jesteśmy skazani na siebie , nikogo nie obchodzimy . To my powinniśmy szukać swojej bratniej duszy , a nie oczekiwać że ktoś to zrobi za nas . Jeśli będziemy wychodzić z założenia , że inni ludzie wszystko zrobią za mnie ja nie muszę to będziemy nikim . Odbije się to na nas w dorosłym życiu ponieważ zabraknie nam odwagi , nie będziemy umieli rozmawiać a bez rozmowy nic nie załatwimy . Jedyne co nam pozostaje to rozmawiać z samym sobą i żyć w nadziei , że w końcu nadejdzie ten moment że się przełamiemy .
Chamstwo kolejne z uczuć , które niestety wiele ludzi lubi robić .
Żyją z tego że sprawiają ból innym ludziom a potem sami cierpią jeśli im naprawdę zależało na tej osobie , którą ranią , ale kiedyś za to zapłacą , a ludzie którzy doznawali cierpienia na tym świecie i starali się być dobrzy będą żyć w tym drugim , lepszym świecie , a ci którzy potrafili tylko ranić będą się czuć jak te osoby , które skrzywdzili .Podsumowując , życie jest jakie jest i powinniśmy je szanować bez względu na to jakie ono jest dla nas , a napewno już go sobie nie odbierać tylko dlatego , że coś się nie udało . Każdemu coś się nie udaje ale potem się podnosi i żyje dalej , bo żyjemy długo i mamy czas na przemyślenia .