Chap-2

286 22 2
                                    

Jihyo:Kami pilih dare..

Jin:Biar kami bagi korang dare...kami dah bincang dah..korang patut terima tau..

Tzuyu:Mestilah terima..

Jimin:Korang semua perlu pergi ke bangunan sekolah lama yg ada kat belakang sekolah ni...balik sekolah nanti..

Mina:What?!Weyh agak² lah..bangunan tu dah lama sangat kot..takkan lah sampai macamtu sekali kot kena dare ni..

Chaeyoung:Hah..betul tu!

Jungkook:Nak taknak kena ikut...korang tak ingat ke janji kita siapa yg tak boleh jawab atau tak boleh buat kena denda belanja makan sebulan tau..korang boleh ke tanggung kitorang makan sebulan??

Nayeon:Takkan lah..Nanti habis lah duit aku..

V:Dah tu..nak terima ke taknak...

Sana:Terima aje lah weyh...nanti terbang entah ke mana duit kita nanti..*nada pasrah*

Twice/Sana:Haishh yerlah²..kitorang terima...

Kring~~~

Loceng berbunyi menandakan bahawa rehat sudah pun tamat...dan semua murid perlu pulang ke kelas masing² untuk belajar seperti biasa...

Rapmon:Jomlah masuk kelas..nanti cikgu marah nanti..tak pasal-pasal kena denda pulak...

Maka mereka pulang ke kelas masing²..

Killer pov

Aku akan pastikan korang semua mati malam ni jugak!*evil laugh*(dalam hati je ni tau)

End pov

Skip~~

Kring~~

Dan entah kali keberapa loceng berbunyi dan kali ini menandakan bahawa semua murid sesi pagi dah boleh balik...semua dah balik kecuali BTS dan TWICE...

Jihyo:Korang dah sedia??

Rapmon:Sebelum tu..korang pergi sana bukan saje² je tau..ade misi gak..

Momo:Haishh misi ape pulak kali ni..

J-Hope:Korang kena cari kotak yg ada beg warna biru kat dalam...Suga ngan Jin dah pergi letak awal² dah tadi...Ha tu diorang dah balik..*tunjuk YoonJin*

YoonJin:Kitorang dah letak..

Nayeon:Susah ke tempat korang letak tu??

Suga:Ermm taklah susah mane..

Jeongyeon:*mengeluh*Betul ke ni kitorang mesti pergi sana??

Jin:Eh mestilah..korang yg pilih dare..

Mina:Haihh nyesal lak aku pergi setuju pilih dare..

Sana:Kau lah ni Dahyun...pergi pilih dare tu kenapa??kau sorang je yg kami harap tadi antara kau pilih truth ke dare..

Dahyun:Eh salah aku pulak..eonnie pon pilih dare jugak..

Chaeyoung:Sudah²lah tu gaduh..jom ah pergi..

Maka Twice pon berjalan kaki untuk ke bangunan lama tu..sementara di BTS..

Suga:Nak tak kita buat kacau??Lagi susah diorang nak cari..

Jimin:Ehh nape pulak hyung..sian lah diorang..

J-Hope:Tapi macam best je takutkan diorang..

V:Hyung...Diorang yeoja bukan namja..kalau diorang tetiba pengsan camne??hyung nak tanggung ke??dahlah bangunan tu dah lama...huishh seram je Tae tengok..

Suga:Alahh pengsan je kot..bukannya diorang boleh cedera..

Jungkook:Haishh yelah²..kalau bertekak dengan Suga hyung nih pasal ni..sampai esok kita tak balik...tengok² diorang dah balik bawak kotak tu..

Maka..diorang pun pergi ke rumah Yoongi sebab kat rumah dia ada banyak pakaian menakutkan..sementara diorang menukar baju...salah seorang dari mereka tersenyum sinis sambil berkata dalam hati-'lagi mudahlah kerja aku untuk bunuh diorang semua'

•°•°•°•°•°•
Bersambung~

The Killer🔪🔪[BangTwice]Where stories live. Discover now