Začátek nebo konec? ~Část 1.

100 7 0
                                    

"crr" .. "crr"
Aný vstávej je čas jít do školy. "Ozvalo se z kuchyně"

,,Ale né mamí, musím do té školy ? "zamumla jsem"

Aný ! Je to první den ! Doufám ,že nebudeš mít problémy se seznamování jako vždy. Další stěhování v plánu už nemáme..

Ale notak mamí, znáš mě .

Právě ,že až moc dobře. Tak vstávej! Nechci aby si přišla první den pozdě do školy!

Sotva jsem vstala a šla se kouknout k sestře do pokoje. Ta však ještě spala.

,,Ty dnes do školy nejdeš ? "řekla jsem po tichu"

,,Grrr, vypadni z mého pokoje ! Jsem nemocná nevidíš ?!

No nevidím , přece taková známá holka jako si ty hned první den ve škole bude chybět, no nevím nevím , jestli pak budeš ještě vůbec známá jak na osratních školách.
"Odešla jsem"

,,Mamííííííííííí!" Už jsem zdravá !!

,,To určitě " "zamumlala jsem"

,, převlékla jsem se a utíkala dolů se najíst"

A hele ,,sestro" ? tebe ten kašlíček hned nějak přešel. " Řekla jsem"

,,To víš no , ten čaj dělá zázraky " "Mrkla na mě"

,,Ale notak holky! nehádejte se aspoň dneska! zavezu vás dnes do té školy .."řekla mamka"

"Bylo půl 8, pravý čas vyrazit do školy"

"Dneska sedím já ve předu kočko " "Vyhrkla na mě sestra "

,,Jen jsem přetočila oči a šla si sednout, věděla jsem ,že ona vždy tu válku musí vyhrát, nebyla cena se sní nadále hádat.

"Dojeli jsme ke škole "
První hodinu jsem měla Němčinu. Jen jsem furt nevěděla kde mám učebnu.

,,Tak se měj sestro a já du hledat nějaké pěkné kluky a proslavovat se " řekla sestra"

,, Řekla jsem si , aspoň ,že sní nejsem v jedné třídě, nejspíše bych jí zabila"

,,Ahoj hledáš něco ? "Ozvalo se za mnou"

"Zamnou stála usměvavá blondýna."

Ahoj , no hledám učebnu Němčiny. "Zamumlala jsem stydlivým hlasem"

Ahá tak to máme stejnou hodinu, ty budeš tu ta nová že ano? pojď ukážu ti to tu všechno , tady hned do leva a budeme tam.

Ano ,jsem ta nová ..jmenuji se Annie , říkej mi Aný" a podala jsem ruku.

Já jsem Sidney , a ty tu máš ještě sestru né snad?

,,Bohužel je to typická blondýna která touží po slávě a hezcích klucích."

Tak to jo , no tak deme ne ? zachvíli bude zvnonit.

tak dobře "Zamumlala jsem "

Začátek nebo konec?Kde žijí příběhy. Začni objevovat