HADİ BYE İSTAMBİK

110 4 0
                                    

Meraba:) bu  wattpad e eklediğim ilk hikaye o yüzden çok heycanlıyım ve heyecanımın yanında çok fazla acemiyim.Bazı saçmalıklar icin simdiden hepinizden söry hadi bismillah. Bu bölüm benim için :D

                     HADİ BYE İSTAMBİK

Sanırım yeni bir hayata başlıyoruz.

Yani.Sanki.Gibi gibi.

Çünkü babamın tayini Antalya 'ya çıkmış ve şimdiden bir ev tuttuğunu söylüyo (yalan).İyki yaz tatilindeyiz en azından taşınmamız kolay olur diye düşünüyorum da taşınma dedikçe aklıma kamkimler geliyo .üzülüyo heyecanlanıyo gibi bişeyler oluyo.

Ben öyle klasik kızlar gibi gidip 2saat üğüğüğü yapmam yani yapamam da zaten bünyeme ters .Ve çok saçma .Ki zaten öyle yakın arkim yok.Kamki dediğim öye görüştüğüm arkadaşlarım .O yüzden fazla önemsemiyorum .BYE BİÇIZZZ.

Bu arada ben kendimi anlatmadım sanırım

Yukardan aşağıya iniyim ozaman.

Saçlarım açık kahve dalgalı kat katmı diyonuz ondan omzumun hemen altında bitiyo .Gözlerim annemin tabiriyle eşek gibiymiş miş yani.Burnum küçük sanki ucuna minik bi topcuk koymuşun gibi şeker bişey. (burnumu çok seviyomda ehehe)Dudaklarım eserinki gibi olmasada bal dudak yani sayılır pembe bide ruj sürmüşün gibi (ki zaten öyle sanıyolar niağağağa) .Çenemde burnum gibi topcuk .

60-50-60 mı diyim ne diyim işte ona benzer bi vicuda sahibim.Bacaklarım uzun (lav it).

Tek kusurum lanet ayaklarım 39numara ayak mı olur la.Oda zaten babannemin tabiriyle (ki cuk oturan bi tabir) deve dabanı gibi.

Terazi burcuyum ve burcumun hakkını veriyorum ,yani tam bi terazi kızıyım.

Yeter sanki .Tamam gerçek hayata dönebiliriz .

Bi anda telefonum çaldı ve arayan benim kuzi Ayşe Gül (gül ayrı !!! lütfenn)

-Damla

-Gül

-Lan buraya taşınıyonuz da benim niye şimdiye kadar haberlim olmuyo ...

-Gül

-Dur dur kesme sözümü azına sışcam senin az bekle malakk.

tamam sakinim ee nabıyon.

-nabıyım öle takılıyodum az önce birinin cıyaklamasını dinliyodumda reklama girdi heralde .

-Sinirliyim hala sus konuşma haa bu arada Gökmen amcaya söylesene beni arasın bi.

- Niye la noldu ki?

-O arasın boşver tamam dakkam bitiyo hadi öptüm bebeq arada ara da yine kin toplayıp kusmıyım

-he he by.diyip yüzüne kapadım tefelonu

Az önce naaptımı düşünürken aklıma babam geldi ve aşağı indim.Aşağı inerken evin heryerinde tanımadığım adamlar eşyaları topluyolardı .Babamı bulup Ayşe Gül'ü aramasını söyledim oda ikiletmeden telefonunu çıkarıp aradı(yani sanırım) dışarı yürümeye başladı.

Bende yukarı çıkıp kıyafetlerimi toplamaya devam ettim.Fazla kıyafetim var "mış" .Ama dağınık olmadığımdan (!)kolay oldu .Bitincede adamlardan birini çağırıp bovulları aldırttım .Sonra babamın yanına gittim ve ne konuştuklarını sordum oda geçiştirmek için "Hiç ya ev- yani hiç 2-3fotoğraf göndericeğini söyledi" bende omuz silkip gittim .Babam evin süpriz olmasını istiyo da he ondan bu ekşınlar.

Diğer şeylerimi önceden topladığımdan odam bomboştu odayı bi dolandım sonra aşağıya indim "ANEYY BEN OKEYİMMM"dedikten sonra bahçeye doğru ilerledim.Sonunda telefonumu elime alarak instagrama fln baktım ,sonra facebooktan durum attım(olmazsa olmaz )"Hadi bye istambik ilk hedefimiz akdeniz hüloğğ"

                  *****∆∆∆*****∆∆∆*****

Çok heycanlıyım hala lütfen yorum vote gibi biseyler atın yoksa ölebilirim .

    Şimdiden hepinizi çok seviyorum yeni bölüm bu hafta içinde gelicektir.. <3

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 22, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Lö Yeni HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin