Kendric úr egy nagyon gazdag, 50-es éveiben járó, nagy menő vállalkozó volt. Még pedig építési vállalkozó. A vagyona egyik részét a szüleitől örökölte akik ügyvédek voltak. Egykeként rászállt az egész vagyon amikor 7 évvel ezelőtt meghaltak a szülei egy szörnyű autó balesetben. Az egész falut megrázta a hír. Pedig Arklandben mindig mindenki nagyon vidám volt. Itt olyan volt élni mint ha minden nap Karácsony lenne. Mindig énekeltek, vicces és egyben tanulságos történeteket meséltek egymásnak. A gyerek az utcán labdáztak, a lányok gyöngyöt fűztek vagy épp egymás haját fonták. Ez a kis falu mindig mindenkit szívesen látott. Akár csak látogatóba jött az a valaki, vagy itt szerette volna leélni a hátralevő életét. A baleset egy kicsit megrázta a jól összeszokott közösséget, de 2 hét után már senki sem beszélt róla. Talán ez volt a ki váltó oka annak, hogy Kendric urat ezután csak a munkája érdekelte. Befelé fordult. Sosem nyitott az emberek felé. Az emberek meg inkább hagyták nehogy még a végen baj legyen belőle.
Történt egyszer egy karácsonyi műsoron amire Kendric úr odatévedt, az éneklők abba hagyták az éneklést mert féltek Kedrictől. Ő egy percre megállt, rápillantott a tömegre, zsörtölődve tovább állt. Mikor elment a tömeg boldogan folytatta az ünneplést.
A baleset óta 7 év eltelt. Senki sem beszélt már róla. Kedric úr nem ki mutatva az érzéseit,a munkába vetette magát. Nagyon szűk szavú volt, zsémbes és utálta a Karácsonyt. Sosem ünnepelt a többiekkel. Ő volt az egyetlen olyan ember aki még Karácsonykor is dolgozott. Hazaérve pedig hatalmas házába ami körülbelül akkora volt mint egy kisebb focipálya, olvasott a meleg kályha mellet. Este átjött hozzá a barátja( vagyis az üzlet társa). De valahogy sosem a Karácsonyról beszéltek.
YOU ARE READING
Karácsonyi varázslat
FantasyKindric úr ma is pontosan érkezet az irodájába. Úgyan úgy leült az íróasztalához, hátradőlt kényelmes székében, egy nagyot sóhajtot és neki láttot a rengeteg papír munkájához. Ez a nap még sem volt olyan mint a többi. Valahogy más volt . Áh igen. Ka...