11

1.7K 189 161
                                    

Bakugou banka oturmuş anonimin
(-klavye aşkının diye çevirdi çıldırıyorum- )gelmesini bekliyordu. Onun kim olduğunu anlamıştı ve açıkçası bu onun için pek zor olmamıştı. Bir kez daha saatine baktı. Kirishima Bakugou ile yüzleşmek istemiyordu. O başkasından hoşlanıyordu. Bakugou Kirishima'yı görünce ayağa kalktı ve ona doğru ilerledi.

-Merhaba Bakugou..

-Merhaba salak anonim. Kirishima kızaran yüzünü bir az olsun saklamak için başını aşağı eydi.

-Nasıl anladın?

-Bana yakın olan sayılı insanlardansın. Ayrıca yazım tarzın kişiliğine çok uyuyor....ama en büyük nedeni sana birinden hoşlandığımı söylediğimde yüzünün aldığı hali görmemdi. Baya üzülmüş gibiydin.

Kirishima heyecanla başını kaldırdı.

- Beni denemek için mi söyledin onu?
Içinde lütfen öyle olsun diyordu.

-Ah! Hayır birinden hoşlanıyorum.
Anlık heyecanının yerini tekrar üzgünlük almıştı.

- Ağh! Bu kadar zor olmamalı. Senin vereceğin tavsiyeye sıçayım boktan saçlı! Söylenmiyor işte içinden geçenler.

- Ne söylemeye çalışıyorsun? Diye sordu Kirishima başını hafifçe yana eyerek. Aslında biraz anlamıştı ama duymak istiyordu. Çünkü yanlış bir tahmin yapmaktan ve boş yere ümitlenmekten korkuyordu.

-Anlasan olmuyor değil mi? Peki! Seni seviyorum boktan saçlı!

Kirishima Bakugou'nun yüzüne bakınca çatık kaşlarının, kızarmış yüzünün ve parlayan kırmızı gözlerinin ne kadar uyumlu olduğunu fark etti. O büyüleyiciydi. Bir dakika! O büyüleyici kişi az önce onu sevdiğini mi söylemişti? Bakugou onu seviyordu. Kirishima ilk önce etrafına bakındı kimsecikler yoktu. Sevinçle Bakugou'nun üstüne atladı ve sımsıkı sarıldı. Uzun zamandır bi şekilde almak istediği kokusunu içine çekti. Kafasını boynuna gömdü. Bakugou'da yanan yüzüne ve aşırı utanmasına rağmen ellerini Kirishima'nın sırtına koydu. Ne kadar bu şekilde kaldıklarını bilmiyorlardı. Ilk ayrılan Kirishima'ydı ama elleri hala Bakugou'nun belindeydi.

-Bakugou sevgilim olur musun?

Bakugou kızaran yüzünü aşağı eydi.

- Seni sevdiğimi söyledikten sonra bu soruyu sorman çok saçma. Cevabı belli işte.

-Ama duymak istiyorum. Dedi Kirishima direterek. Fazla zorluyordu ama cevap belli olsa da duymak istiyordu.

-E..evet. Dedi Bakugou en sonunda.

Kirishima gülümsedi ve yüzünü Bakugou'ya yaklaştırdı.

-Hey bir sorum daha var.

Bakugou yüzünü yavaşça kaldırdı
'Lanet olsun bu çok yakın' diye düşündü.

- Seni öpebilir miyim? Dedi Kirishima kızaran yanaklarını önemsemeyerek.

-Hayır.
Bakugou zaten aşırı utanıyordu.

- Peki o zaman öpeceğim. Dedi Kirishima Bakugou'nun dudaklarına kapanmadan hemen önce.

Bakugou'nun gözleri ilk başta şaşkınlıkla açılsa da kırmızı saçlı olan dudaklarını hafifçe oynatınca kendine geldi. Aslında şuan onu itmeliydi ama istemiyordu. Kendi dudaklarının Kirishima'nın dudakları tarafından esir alınması nedensizce hoşuna gitmişti. Bu yüzden kontrolü ona verdi.

Kirishima ise Bakugou'nun dudaklarının tadının nasıl bu kadar güzel olabileceğini sorguluyordu. Alt dudağını kendi dudakları arasına hapsedip emmeye başladı. Bakugou'yu öpmek çok güzeldi. Sarışının dudaklarını yaladığında dudaklarını aralayıp ona izin vermişti. Öpüşmeye diller de eklendiğinde Kirishima Bakugou'nun belindeki ellerini daha da sıkılaştırdı ve vücutlarının birbirine yapışmasına sebep oldu. Bir süre sonra sarışın nefesinin tükendiğini hissetti ve kızıldan ayrıldı. Başını onun omzuna koydu ve kızaran yanaklarını gizlemeye  çalıştı. Kirishima ise hala Bakugou'nun dudaklarının tadında kayboluyordu. Bakugou'yu öpmek tahminlerinin çok ötesindeydi.

Romantik sahneleri batırıyorum. İğrenç oldu farkındayım ama yapabileceğimin en iyisi bu :/

Kilig [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin