Bölüm 1| Partiye Hazırlık

403 11 11
                                    

Selen'den

Giydiğim lacivert kısa tuluma baktım aynada.
Yakışmıştı.  Sağa sola dönerek baktım bu sefer. Sayabildiğim kadarıyla yirmi yedinci denemeden sonra bunu almaya karar verdim.

Kabinden çıktım ve kabinin önünde bekleyen satıcı kadına dönerek "Bunu beğendim,alıcam. Bunu değiştirmeden alt katta ayakkabılara bakabilir miyim?" dedim.

"Tabi Selen hanım, buyrun beni takip edin" dedi satıcı kadın. Yüzü gülüyordu, anlaşılan oda sıkılmıştı beklemeden.

Satıcı kadını takip ettim ve ayakkabıların bulunduğu kata inip ayakkabıları inceleme başladım. Dans ediceğim için alçak topuklu ayakkabılara bakıyordum çoğunlukla.

"Selen hanım, bu elbisenizle uyabilir sanırım."

Satıcı kadının elinde ilk bakışta siyah gibi gözüken ama dikkatli bakıldığında koyu yeşil olduğu fark edilen,önünden kalın bir şerit geçen alçak topuklu bir stiletto vardı.

"Güzelmiş" dedim ve elinden nazikçe alıp dikkatlice inceledim. "Bunun 38 numarası var mı?"

"Evet var getiriyim mi,Selen hanım?"
Yüzünde tebessüm oluşmuştu. Muhtemelen kendiyle gurur duyuyordu.

"Tamam bu olsun ama rice etsem hiç denenmemişlerden olabilir mi?"

Satıcı kadın olumlu anlamda başını sallayıp mağazanın deposu olduğunu tahmin ettiğim odaya gitti.

Bende köşede bulunan koltuğa oturup satıcı kadını bekleme başladım. O sırada telefonuma mesaj geldi.  Telefonumu çantamdan  çıkartıp mesajın kimden geldiğine baktım. Mesaj Arti'den gelmişti.

Gönderen: Arti🧡                                                      
Selen yarın ne giyiceğime karar veremedim.😔  
Biliyorsun alışık değilim partilere bana yardım  eder misin?
(14:52)

Yardım ederdim tabi, hemen cevap yazdım.                                                     
                                           
                                                        Gönderen: Sen
Ben de mağazadayım zaten, istersen gel benim işim bitti sanada birşeyler ayarlayalım😉》 (14:54)

Hemen cevap yazmıştı Artemis

Gönderen: Arti🧡                                                    《Tm olur senden konum bekliyorum,1 saate      ordayım😁》(14:54)

Artemis'e konum attıktan sonra telefonumu tekrar çantaya koydum. Ben çantamı kapatırken satıcı kadın elinde ayakkabı kutusuyla geliyordu.

"Kusura bakmayın tek kalmıştı bulmam uzun sürdü"

Kadına gülümsedim."Sorun değil, bu şansımı seviyorum" diyip bana uzattıdı kutuyu aldım.
Kutuyu açtım ve ayakkabılarımı çıkartıp kutudakileri giydim. Ayağa kalkıp mağazada  küçük bir volta atmaya başladım, ayakkabılar rahattı. Kıyafetime de uymuştu. Bunları almakta karar kıldım.
Satıcı kadına dönerek:"Bunları paketlemeye bilirsiniz" dedim.

Ayağımdaki ayakkabıları çıkartıp tekrardan spor ayakkabılarımı giydim. Satıcı kadın ayakkabıları kutuya koyarken bende çantamı alıp üstümü değiştirmek için kabine gittim.

                                        ***
1 saat sonra...

Artemis'le  mesajlaşmamızın üstünden yaklaşık bir saat geçmişti. Ben mağazadan seçtiğim kıyafet ve ayakkabıları almış Kahve Dünyası'nda Artemis'i bekliyordum. Artemis'e onu Kahve Dünyası'nda beklediğimi haber vermek için instagramdan çıkıp mesajlara girdim.
       
                                                             Gönderen: Sen
Arti ben hep buluştuğumuz Kahve  Dünyası'da bekliyorum》 (15:58)                                               
    
Artemis mesaj attı hemen.Hemen mesajı okudum.

Gönderen: Arti🧡
Selen ben gelemiyicem😥》
(15:58)

Nedeni tahmin etmiştim ama emin olmak için neden gelemeyeceğini sordum.
     

                                                             Gönderen: Sen
                                                                      《Niye??》
                                                                            (15:59)

Gönderen: Arti🧡                                                     《' Anne' engeline takıldım😡,kusura bakma
(16:00)

Yarın görüşürüz
(16:00)                                                          
                                                       

                                                            Gönderen: Sen
                                             
                                《Yarın görüşürüz,by by 👋🏻👋🏻》
                                                                           (16:01)

Tahminim doğruydu. Buluşamadığımız için üzülmüştüm. Hevesi kursağında kalmıştır şimdi Arti'nin.

Kahvemi bitirdikten sonra hesabı ödeyip kalkmıştım. Alışveriş merkezinde biraz daha gezdikten sonra Şoför Sıtkı abi'yi arayıp beni alması söylemiştim.

                                        ***
Eve geldikten sonra yemeğimi yiyip odama çekildim. İlk önce duş alıp ardından cilt bakımı yapmaya karar verdim.Ama öncesinde biraz instagramda gezindim. Arkadaşlarımın çoğu hikayelerinde doğum günü  davetyemi paylaşmıştı. Ben de  mağaza mağaza gezerken bir sürü fotoğraf çekmiştim. Şimdi onlardan birkaçını paylaşma zamanıydı. İçlerinde bir tane güneş gözlüğünü indirip kaldırdığım bommeragım vardı onu paylaştım ve telefonu hafifçe yatağın üstünü atıp banyoya yöneldim.

Kendimi sıcak suyun altına attığımda çok rahatladım.Kendimi kirlerimden arındırdıktan sonra bornozumu üstüme geçirip banyodan çıktım.

Yatağın üstündeki kıyafetlerimi giyip saçımı taradım ve kuruladım. Cilt bakımı yapmaktan vazgeçip  hemen uyumaya karar verdim.

Yarınki partimi düşürdüm başımı yastığa koyarken.Bir sürü pahalı ama samimiyetsiz hediyeler, sahte gülücükler,kıskanç bakışlar, gerçek düşüncelerden uzak övgüler,baba parasıyla böbürlenenler, son model telefonlarını göstermek için kırk takla atanlar ve daha fazlası.

Bugüne kadar ki bütün doğum günlerim de onu bir öncekinden ayıran bir olay olmuştu.

              Acaba bu sefer ki olay ne olucaktı?

                             1. Bölümün Sonu

         Selen ALKILIÇ rolünde Rabia SOYTÜRK
         Artemis AYDIN rolünde Ezgi GÖR

1.bölümümüz hayırlı uğurlu olsun.İlk defa güzel yazdığımı düşünüyorum.Yorum ve düşüncelerinizi lütfen yazın.Hikaye sizin yorum ve düşüncelerinizle şekillenebilir.Profil fotoğrafı konusunda bana yardımcı olabilirsiniz. Bu ara bu kitap #Selhas ın İLK kitabıdır. Beğendiyseniz vote bırakabilirsiniz.Eğer yazım yanlışlarım varsa affedin. Birazcık kısa oldu ama ilk bölümlüğüne verin

Benim Mucizem(Ara verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin