Merhabalar.😊İlk bölümü atmamın üstünden epey bir vakit geçti ve evet kabul ediyorum ilk bölüm biraz amatörce ama bu bölümde kendimi biraz daha geliştirdiğimi düşünüyorum.Umarım öyledir. Fikirlerinizi paragraflara yorum yazarak belirtirseniz daha etkili olucağını düşünüyorum.Bazı yerlerde uzatmış,saçmalamış,yazım yanlışı yapmış,anlamsız cümle kurmuş olabilirim onlar için şimdiden özür diliyorum.Bunları belirtirseniz kendimi daha fazla geliştirebilirim.
Yorumlarınızı ve votelerinizi hikayemden esirgemeyin LÜTFEN.🙏
Rica etsem bu bölümü okuduğun saati buraya yorum olaral yazabilir misin?
İyi okumalar.💟
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
Selen'denPencereden sızan gün ışığı uyanmamı sağlamıştı. Hemen kalkıp pijamalarımla kahvaltıya indim. Kahvaltı hazırlanmıştı ve babam masada oturuyordu. Evden erken ayrılmasını ve güne onun yüzünü görerek
başlamamayı tercih ederdim."Günaydın" dedim, soğuk bir ses tonuyla; masaya otururken.
Babam bana 'günaydın' demeye tenezzül dahi etmeyip,tabletinden haber okumaya devam etti.Ben de bu tepkiyi daha doğrusu tepkisizliği bekliyordum zaten.
Tabağıma koyduğum omleti kesmekle uğraşırken, o boğazını temizledikten sonra:
"Gece 3'den sonra parti biter,anlaşıldı mı yoksa..." dedi.
O soğuk sesi kelimeleri vurgularken korkulu gözlerle ona baktım. Bir babanın gözünde sinirden başka ne olurdu?İşte ben onu bilmiyordum ve asla bilmeyecektim."Tamam baba,sen nasıl istersen"
Korkudan hızlanan kalp atışlarım sesimi titretmişti.
Bugün benim doğum günüm değil miydi? Mutluluktan hızlanması gereken kalp atışlarımı hızlandıran bu korku ne zaman sona erecekti?
***
"Dünkü motor yarışına gelmeliydin Selen. Cem sen gelmedin diye yarıştan çekildi. Partiye de bu yüzden gelmedi"
Ceyda dün motor yarışında olanları bana aktardıktan sonra-ki abartdığına eminim- içeceğinden yudumladı.
"Ben gelmeyeceğimi söylemiştem. Belli ki Cem yarıştan korkmuş.Çekilmek içinde beni bahane etmiş. Hem istesede partiye gelemez onu davet etmedim"
Son cümlemi gerektiğinden daha fazla vurgulamıştım.
"Cem böyle konularda yüzsüzdür bilirsin"
"Evet biliyorum. O da korumalarımın bu konuda ne kadar sert olduğunu biliyor" dedim.
Bu konudan sıkılmıştım artık. Cem benim eski flörtümdü. Beni çok sevdiğini söylemesine rağmen beni aldatmıştı ve şimdi tekrar peşimden koşuyordu. Korumalarım olduğu için bana yaklaşamıyordu ve tabi artık yalanlarını bir bir sıralayamıyordu. Dolayısıyla bu iş için Ceyda'yı görevlendirmişti.
"Her neyse ben sıkıldım artık.Konuyu kapatalım"
Ceyda söylediklerime bozulmuş gibiydi.
"Sen bilirsin. Ben kendime içecek almaya gidiyorum" dedi ve hızla yanımdan ayrıldı.
Tam rahat bir nefes alıcaktım ki, yalancının şahidi şıracı Melis'de geliyordu.
Melis elinde hediye paketiyle yanıma geldiğinde elindeki paketi bana uzatarak:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Mucizem(Ara verildi)
FanfictionMucizesini Aynı kişide bulan iki kızın hikayesi bu...