" koliko je že ura, spet zamujam!!!"
Vstala sem se hitro skočila v kopalnico si oprala zobe in navlekla rastrgane črne kavbojke, oblekla čisto bel pulover. Obula sem svoje super starke, oblekla jakno in se na poti do kuhinje še na hitro počesala. S pulta sem si vzela energijsko ploščico in jo pospravila v šolsko torbo ter se napotila proti izhodnimi vrati. Ni bilo časa da bi se odpravila po glavni cesti, zato sem po nekaj metrih zavila s poti v gozd, ki so ga domačini imenovali Temni gozd. Ni me bilo strah ker ta gozd poznam kot lastni žep, prav za prav je to bil moj pravi dom. Po desetih minutah hoje sem prišla do šole. Stopila sem na šolsko dvorišče vsi so še bili vzunaj. Oddahnila sem si vsaj enkrat za razliko nisem prišla prepozno. Ob vhodnih vratih sem zagledala Noo in Niki. To sta dva moja najbolša prijatelja. Poznali smo se že od rojstva. Stopila sem k njima in zaznala nekaj ne navadnega. Nekaj je dišalo drugače kot ponavadi. " A sta zaznala to?!"
Noa:" Ravno kar sva se pogovarjala o tem, nekdo je prišel na tuji teritori!"
Niki:" Dajta no sigurno vaju vajna nosova zavajata, nihče ni tako nor, da bi to naredil, saj vsi poznajo pravila! Mogoče je kdo od naših, saj nas je kar veliko! "
Jaz:" Poznam naš trop in tale volk ni iz našega tropa! " pogovor je prekinil šolski zvonec, morali smo v učilnico. Usedla sem se v zadnjo klop tako kot ponavadi, saj mi ni bilo do pouka. Učitelj za geografijo je vstopil v razred in za njim še nekdo.
Učitelj:" No učenci to je vaš nov sošolec Lukas, prosim, da ga lepo sprejmete medse!"
Fant z črnimi lasmi kot noč in z temno zelenimi očmi se je usedel poleg mene. Vedela sem, da ni kot ostali, vedela sem da je eden izmed nas.
....Niki & Noa
ReaLukas
(Slike so vzete iz intrneta)
Hvala na branju!
Zgodba se bo nadeljevala!
YOU ARE READING
Skrivnost Temnega Gozda!
Werewolf"Vsi smo nekoč verjeli v legende in pravljice... V vile, volkodlake, morske deklice, pošasti, vampirje... Kaj če ta bitja res obstajajo, kaj če so ves čas prisotna a se tega ne zavedamo?? Skrita daleč od oči človeštva.. Če verjameš v volkodlake je t...