---
yeniden görüşeceğimiz güne kadar elveda.
jen
---
Tepside dağıtılan kanepelerden birer tane alıp ağzımıza attıktan sonra Lalisa'ya döndüm.
"İlişkimiz Chaeyoung'a büyük sürpriz olacak."
Lalisa etrafına bakınıp başını salladı ve konuştu. "Ben tuvalete gidiyorum, birazdan dönerim."
Lalisa gittiğinde Chaeyoung'u bulmak için yürüdüm.
"Jennie!"
Adımı duyduğumda arkamı döndüm ve saçlarını kızıla boyatan Chaeyoung'a el sallayıp yaklaştım ve sarıldım.
"Avustralya sensiz bile güzeldi, inanabiliyor musun?"
"Yah," Chaeyoung'tan ayrılıp baştan aşağı süzdüm.
"Saçların harika olmuş."
"Teşekkür ederim. Sen de öyle görünüyorsun. Gelsene, bir şeyler yiyelim."
Tüm koridor boyunca uzanan bir standın yanına yaklaşıp bir parça çikolatalı kek aldı ve ağzına attı.
"Biliyor musun, aslında salı günü döndüm. Balo işleriyle burada uğraşmam gerekiyordu."
"Cidden mi? Keşke haber verseydin."
"Evine iki kez geldim, ama açan olmadı. Tatildesindir diye düşündüm. Aramak istemedim, yüz yüze sürpriz olsun istedim."
Kaşlarımı çattım ve algılamaya çalıştım.
"Ama, ben bütün hafta evdeydim."
"Salı günü akşamüstü, çarşamba günü sabah geldim. Evinin adresini doğru bildiğime eminim."
"Ah, kapıyı Lalisa açmıştı ve birinde yanlış kapı, birinde de mutlu noeller dilemeye gelen çocuklar olduğunu söyledi."
Chaeyoung'un ifadesi giderek şaşkınlığa dönüştüğünde kafama vurdum.
"Ah, bu sürpriz olmalıydı. Lalisa buradayken söylemeliydim."
"Jennie."
Chaeyoung gözle görülür şekilde yutkunduğunda başımı salladım.
"Bir sorun mu var?"
"Jennie, sen... iyi misin?"
"Neden iyi olmayayım ki?"
Chaeyoung aramızdaki birkaç santimi kapatarak ellerini omzuma yerleştirdi.
"Jennie, Lalisa intihar edeli bir yıl oldu."
Birkaç saniye durduktan sonra nefesimi vererek alayla güldüm.
"Lalisa burada, tuvalette."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
girls just wanna have fun『2』あ jenlisa ✔
Fanfictiongirls just wanna have fun 2. kitabı. 23.12.2018 28.12.2018