Na początku powiem tak: jest rok 2331. Na świecie, w wyniku tzw. Rewolucji Wolności (trwała: 2224-2239), powstały nowe państwa. Tymi państwami były: Ferox(Europa), Subliria(Europa), Proditria (Europa), Nemandla Wschodnia (Środkowo-Wschodnia Azja), Nemandla Zachodnia (Środkowo-Zachodnia Azja), Republika Inopsu (Ameryka Północna), Semlega(Ameryka Południowa), Dives (Azja Środkowa) i Miruma (Afryka). Od roku 2239 nie zanosiło się na żaden, choćby najmniejszy konflikt. Aż do roku 2331. Ferox wynalazł nową broń biologiczną, którą nazwał INFERNO. INFERNO miał posłużyć Archibladowi Voronowi, czyli dyktatorowi Feroxu do operacji "Oczyszczenie", polegającej na zastosowaniu INFERNA na jednych z najsilniejszych państw świata, by otworzyć sobie wolną drogę do zawładnięcia światem. Było to bardzo możliwe, bowiem INFERNO podobno czyścił powierzchnie skuteczniej nawet niż bomba atomowa! Państwami, na których wykorzystany miał zostać wirus (INFERNO) były: Republika Inopsu, Nemandla Wschodnia i Dives(Ten kraj miał prawdopodobnie najwięcej żołnierzy w wojskach na całym świecie!). Pierwszą ofiarą była RI (Republika Inopsu). INFERNO działało wybornie (przynajmniej dla Voronowa) bo 97% ludności RI zniknęło w nie wyjaśnionych okolicznościach, po prostu wyparowało! 3% obywateli RI uciekło do Ameryki Południowej jako uchodźcy. Nemandla Wsch. jednak nie była taka głupia jak wydawało się dyktatorowi Feroxu i domyślili się, że są następni w kolejce. Mimo złości i nienawiści do Feroxu Prezydent Nemandli Wsch. Lee-Khyung nadal myślał racjonalnie. Na początku połączył siły z człowiekiem o nazwisku Akihisa Fugunaga, który był Prezydentem Nemandli Zachodniej i utworzyli Nemandle Zjednoczoną. Następnie otworzyli magazyny broni wybuchowej jaką tylko mieli i wybrali bomby atomowe. Na końcu Prezydenci (nie było czasu, żeby wybrać jednego) wypowiedzieli wojnę Feroxanom zrzucając bomby atomowe na najważniejsze miasta w produkcji INFERNO. Archiblad Voronow był taki zły, że natychmiast kazał ogłosić stan wojenny i wykorzystać wszystkie pozostałe zapasy INFERNO na Nemandli Zjednoczonej, jednak towaru wystarczyło tylko na niecałe ćwierć terenu dawnej Nemandli Wschodniej. Atak ten tylko sprowokował bardziej Nemandlę, która zawarła sojusz z Dives, dzięki czemu mieli o wiele więcej piechoty. Sojusz został nazwany WSA (Wojenny Sojusz Azjatycki) i ponownie zaatakował Ferox. Tymczasem Europa o wszystkim się dowiedziała i postanowiła pomóc Azjatom. W tym celu Subliria i Proditria utworzyły Związek Anty-Feroxski, po czym zaczęli atakować na Ferox. Jednak po jakimś czasie Związek Anty-Feroxski zaczął się jakimś cudem rozpadać od środka. Proditria nawet nie próbowała zatrzymywać Feroxanów w przejściu na teren ZA (Związek Anty-Feroxski). Po pewnym czasie Prezydent Sublirii-Henryk Vigier odkrył, że Voronow płaci Cesarzowi Proditrii-Alesso Nazario za sabotowanie ataków ZA na Ferox i potajemne pomaganie Feroxowi w wojnie. ZA rozpadło się w momencie, a Proditria nie mając już nic do ukrycia, dołączyła do Feroxu. W tym samym czasie pozostałości po ludności Republiki Inopsu dotarli do Ameryki Południowej i wygłosili przemowę w Semledze grając na uczuciach Semlegów, po której zdecydowali się oni pomóc przyjaciołom z sąsiedniego kontynentu w zemście na Feroxanach. Semleganie polecieli do Europy pomóc także Sublirii. Archiblad Voronow oczywiście nie był z tego zadowolony i napadł na najpotężniejsze państwo w Afryce-Mirumę. Miruma była najsilniejsza w Afryce, ale w starciu z Feroxem była nikim. Nie było ich zatem trudno pokonać, mało tego! Sami ogłosili kapitulacje! "Mądrzy ludzie"-Pomyślał Voronow, po czym dołączył ich wojska do wojsk swoich. Nadszedł rok 2338. Teraz już każdy umiał stworzyć bombę atomową. Wybuchła zatem nuklearna część III Wojny Światowej. Wszędzie spadały bomby atomowe. Nastąpiła Apokalipsa. Nie trwała ona nawet pół roku. Cywile zostali pochowani do schronów, a żołnierze zabijali się na wojnie. W końcu wojna się skończyła...
YOU ARE READING
Żołnierz Pustkowi
Science FictionTo moja druga opowieść jaką wymyśliłem. Opowiada o życiu pewnego człowieka - Davida Whellera w postapokaliptycznym świecie, który przeżył nuklearną III Wojnę Światową.