*Cink* za počula som správu z instagramu
*lu_cas vás začal sledovať
Yeeees povedala som a bola som cela bez seba,že si ma naozaj pridal..a zrazu napísal..
lu_cas: Ahoj♥
OMG! OMG! OMG! on tam dal srdiečko :D s babami sme robili ako malé deti..ale rozhodli sme sa, že budeme hrať takú tú nedostupnú chápete :D
ja: Ahoj:)
ja: Prečo sme ťa nevideli keď sme išli na hotel?
lu_cas: Neviem :D ja som už na izbe síce som sám ale to nevadí :)
ja: Aha:(
lu_cas: No to je tak keď nikto od nás sem nejde ._.
Kikaa hrabe ti? baby na mňa zakričali.
Čo prečo? čudovala som sa..
Veď ho zavolaj nech ide k nám veď si sama na manželskej posteli.. usmiali sa
A vám hrabe? poznáme sa s ním pár hodín a mám s ním spať v po.. ani len som nedopovedala a baby mu napísali..
Ja vás zabijem. pomyslela som si..
V mojej hlave prebiehalo milión myšlienok, celkom som sa bála predsa len neviem čo je za človeka no nevadí uvidíme.. a vtedy niekto zaklopal na dvere..
,,To bude asi on"povedali baby....
išla som otvoriť a tam on myslela som, že zomriem, bože on je tak nádherný skoro som to až povedala nahlas..
,,Ahoj" povedal chytil sa za hlavu a spýtal sa ,,Môžem tu teda byť s vami?" pousmial sa
,,Noo jasné len je tu jeden háčik, ktorý ti baby nepovedali..." zazrela som na nich
,,Budeš musieť spať vedľa mňa pretože iná posteľ voľná není.." Pozrela som naň
,,Tak ak to nebude vadiť tebe tak ja som za." usmial sa a ja s radosťou v očiach poviem ,,Jasné môžeš." Tiež som sa naň usmiala.
Ako sme sa dorozprávali medzi dverami som ho poslala sa vybaliť.
Kika:
Oh môj bože ja z neho nemôžem...najkrajší chalan na svete spí so mnou..usmieva sa na mňa, je ku mne milý, ahh bože ja sa z neho asi roztopím...
Lucas:
Oh ona je taká krásna..najradšej by som ju hneď pobozkal no neviem či to je vzájomné uvidíme večer... skúsim navrhnúť či si nepozrieme daký horror a tým pádom keby sa bála by sa ku mne pritúlila:) ja z nej snáď odpadnem...
Nina:
Bože čo si do očí nepovedia hneď, že sa do seba zamilovali...veď to je láska na prvý pohľad..na obidvoch to je vidieť :D no uvidíme toto bude ešte sranda...
Vele vsnovxe
Ahojte:D keďže sú dnes Vianoce tak vám chcem popriať šťastné a veselé vianoce♥ bohatého ježiška:D a dúfam, že sa vám príbeh páči tak ahooj♥