-ĂĂĂ....Immi pare rau....N-am vrut sa fac asta,a fost un accident :'(
In acel moment,cateva secunde bune,ne uitam in ochii celuilalt,fara sa ne dam seama ca nu ne mai dezlipeam unul de celalalt....
-Nu-i nimic,este bine ca am reusit sa te prind si ca n-ai patit ceva.. :*
In acel moment m-am ridicat si i-am multumit inca odata...In acele clipe simteam o chimie frumoasa intre noi...M-am indreptat spre clasa.Cand am intrat in clasa, mi-am pus caietele pe banca pentru ora ce urma sa urmeze ( Engleza).Si ce crede-ti....el este unul din elevii din clasa mea si eu nici nu stiam :)))) Dupa ora,a venit la mine si m-a intrebat cum ma cheama..
-Hei,este minunat ca suntem in aceeasi clasa...,dar am un lucru sa te intreb:Cum te cheama? Pe mine ma cheama Erick :D
-Da este minunat....Numele meu este Emma,incantata de cunostiinta..
Si am inceput sa vorbim mai multe lucruri,in principiu despre noi. ^_^ El era atent la multe detalii ale mele si se uita la mine din cand in cand,atat de seducator,incat ma inrusineam si ma blocam,cand vorbeam.Era atat de frumossss $ :D Era inalt,avea parul blond,ochii albastrii,avea gropite in obraji si presupun ca avea si patratele ;) Pentru mine era baiatul perfect,asa cum imi place mie.Tot ce mai trebuia sa se intample era sa devenim prieteni mai buni si dupa sa devenim cel mai frumos cuplu al anului :P
Acum era ultima ora,cea de muzica.O ora in care puteai sa stai si pe telefon sau sa faci orice alt ceva,ci nu sa canti -_- Am uitat sa va spun ca ne-am dat numerele de telefon..Deci in toata ora am vorbit si ,iar am vorbit pana s-a terminat ora..
In drum spre casa,eu si Trixi ne-am oprit la o cofetarie,sa mancam o prajitura...si ne gandeam sa mergem prin oras,sau mai bine spul la mall :D. Cand ieseam noi linistite din cofetarie,am dat nas in nas cu Erick.
-Hei fetelor...Unde va duce-ti asa grabite?
-Pai ne gandeam sa mergem in mall,presupun sa vedem un film sau ceva..
-Uuu,e o idee buna...V-ar deranja prezenta mea daca a-si veni cu voi?
-Mhh nu,dar...e-n regula,poti sa vii cu noi.
-OK.Sper sa fie super! :D
Cand am ajuns la mall,ne-a incantat ideea sa vedem un fil,asa ca ne-am cumparat 3 bilete la Insidious.Era la 1D...Cred ca o sa mor de frica..
Filmul incepuse,deja infricosator,scaunele se miscau,o adiere mica de vant ne sufla la picioare...niste maini ne atingeau in spatele nostru...Eu deja era speriata total,cu toate ca stateam la mijloc.
In timpul filmului,Erick se apropia din ce in ce mai aproape de mine,mana a pus-o dupa gatul meu...Cand ma vedea ca imi era frica ma lua de mana..Dupa ce s-a terminat filmul,nici n-am iesit bine din sala si...
-Vrei sa fim impreuna?
Eu mirata m-am pus putin pe ganduri si i-am spus:
-Eu a-si fi incantata,dar mai lasa-ma sa ma gandesc.Probabil o sa-ti dau raspunsul inainte sa plecam de la mall
-Ok (spuse el cam intristat)
In acest timp am mai mers la cumparaturi si ,cand sa iesim,i-am spus:
-M-am gandit.Sper sa nu te supere decizia mea,dar raspunsul meu este Daaa.
El atunci nu mai stia cum sa reactioneze si m-a luat in brate si m-a sarutat. :* <3
Sper sa va placa.Dati un vot,un comm,dupa cum vi s-a parut...la 10 voturi voi pune next capitolului 4. Va puppp si va iubesc!
CITEȘTI
Viata de adolescent
RomanceAici va voi spune pe scurt, despre ce este vorba... O fata pe nume Emma,se indragosteste de un baiat pe nume Patrick,care acesta este un vampir.Dragostea lor este foarte stransa,pana intrun punct cand acesta o insala .Momentele ei sunt foarte grele...