Pp. Chaimae
Tuuuut!!Tuuuuut! Pfff dat is een teken dat school begint. Tfoee! Ik heb geen zin om te douchen dus doe dat ook niet en ik ga meteen naar mijn kast een ik heb voor een simpele adidas outfit gekozen. En ik laat mijn haar gewoon los hangen.Ik loop naar beneden en ik zie dat iedereen al weg is. Dat is wel logisch want ik begin vandaag 12:00 met school. Ik bel Soraya op dat ik naar haar toe ga.
Soraya=S Chaimae=C
Telefoongesprek
S = ewaa wat is er?
C = ben binnen 10 min klaar oke? Ik kom naar je toe
S = saffi is goed babeyy
C = bye schatje
Einde telefoongesprek
Ik doe mijn Canada goose jas aan en mijn zwarte superstars aan. Ik doe nog muziek in en loop naar mijn fiets toe. Bij Soraya aangekomen zie ik haar al staan met haar fiets. "Kom op, we moeten snel fietsen." Zegt Soraya. "Ja anders komen we te laat dus geen praatjes meer." Zei ik en na deze zin gingen we helemaal stuk. De rest van de rit praatte we over ditjes en datjes het was niet echt bijzonder of zo. Op school aangekomen waren we nog net op tijd. Zoals altijd zaten ik en Soraya naast elkaar. School ging snel voorbij, want ik had maar 2 uurtjes vandaag. "Zullen we naar de stad gaan?" Vroeg ik. "Ik weet niet hoor, zullen we gewoon naar jou huis gaan en een film gaan kijken of zo?" Zei ze. "Weet je het zeker?"zei ik, want ik vindt het best raar normaal zegt ze altijd ja. "Ja ja, echt 200% zeker. Ik bedoel het is toch leuk?" " ja dat is wel zo." Zei ik. Bij mijn huis aangekomen ga ik naar de keuken om iets lekkers te halen maar ik hoor Soraya en Murat praten met elkaar😏. Ik denk dat Murat een oogje op Soraya heeft dus ik ga als beste vriendin en als zus hun twee ff afluisteren. "Nou hoe gaat het?" Zegt Murat verlegen. Wat!! Verlegen!! Murat is nooit verlegen. Ik voel iets opbloeien als je snapt wat ik bedoel😂😏. "Aaahhhhhh." Hoor ik Soraya opeens gillen. Ik maak de keukendeur open en zie dat Murat en Soraya op de grond zijn gevallen dus Soraya ligt op de grond en Murat boven op haar. "Whahahhhahahaahahahaha. Ik ga helemaal stuk, en ik maak een foto. "Whahahaha kijk jullie hoofden dan, jullie lijken Shi tomaten." Zei ik weer. Soraya werd nog roder dus moest ik nog harder lachen. Murat ging snel van Soraya af en ook Soraya stond op. "Kom Soraya dan gaan we naar mijn kamer en dan leg je mij alles uit." Ik trek haar mee naar mijn kamer "wat was er gebeurt😂😂" vroeg ik lachend. "We waren gewoon aan het praten aangezien jij weg was naar de keuken. En hij wou een trucje laten zien.." "wat voor trucje dan?" Vroeg ik lachend voor ze kon uitpraten. "Hollah meh ik weet, mohiem hij wou een trucje laten zien en het ging een beetje fout" "whhahahahahaha" ik kan gewoon miet meer stoppen met lachen. "Het is niet grappig" zegt Soraya bijna lachend. En binnen enkele seconden lacht Soraya ook mee. Nadat we zijn uitgelachen praatte we nog een beetje en toen moest Soraya al weg dus was ze weg gegaan. En toen werd ik gebeld door....
Door wie werd ze gebeld?549 woorden🥰
Fakka babeyyss, wat vinden jullie van het eerste deel? Laat het me weten. Vergeet ook niet te stemmen⭐️en te reageren. BYEE😘❤️tot het volgende deel
JE LEEST
𝑯𝒆𝒕 𝒍𝒆𝒗𝒆𝒏𝒕𝒋𝒆 𝒗𝒂𝒏 𝒄𝒉𝒂𝒊𝒎𝒂𝒆
RandomDit boek gaat over het leven van Chaimae. Het zit vol verassingen, tegenslagen en nog meer. Wil je weten wat er allemaal gaat gebeuren moet je het boek lezen. DIT BOEK NIET KOPIEËREN😡🚫❌