~Layinstagram~

399 52 118
                                    

@Unicornlay:@moneymoneyKaşarlar neden bayatlamıyor?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@Unicornlay:@moneymoneyKaşarlar neden bayatlamıyor?

@minikyoda:Ne diyeceğimi bilemedim galiba bu sefer ciddi kavga etmişler…

@dinazor:Kavganın nedenini bilmiyorum ama lay hyung haklıdır.

@sincap:KİM JONGDAE kullanıcı ismi???

@dinazor:KİM MİNSEOK sen neden cheninsincabı yapmıyorsun?

@veletxD:Çocuk haklı aq

@moneymoney:Lay, sana durumu açıkladım neden anlamak istemiyorsun?

@satansooetkisi:Olay ne amk

@unicornlay:SEVDİĞİM ADAMI BAŞKASIYLA YATAKDA BASAYIM SONRA DA AFFEDEYİM DİMİ?

@tarzımtao:Seni para sıçanın oğlu,köpekler çükünü ısırsın çüksüz kalasın inşallah travestiler siksin seni bir daha uyanama beynini çıkarsınlar ah pardon olmayan beynini çıkaramazlar!

@bitterçikolata:Ss aldım çalarım ve ayrıca çok ağırdı bee

@panda:3 kez dünyaya gelsem yine unutmam bu sözü amk aşkım formundasın yine.

@geyikhanim:@moneymoneySeni adam sanırdım ama sende adamın a harfi bile yokmuş.Acıdım şimdi sana eee altına yatan kıza kaç para verdin?

@veletxD:Sonuna kadar katılıyorum…

@moneymoney:Şimdilik sadece susuyorum zamanı geldiğinde hepiniz özür dileyeceksiniz!

@tarzımtao:Kaç kere söylicem özür dilemek tarzım değil diye haa birde dilesem bile insanlardan diliyorum aynaya bak gel insan mısın? sanmıyorum ama!!

@satansooetkisi:Çocuklar şu aldatma konularında çok hassasız neden hemen lay'i savunuyorsunuz iki tarafı dinlemeden harekete geçmeyin ve ağır sözler söylemeyin çünkü pişman olucaksınız…

@pikyunni:Çok tatlı çıkmışsın lay hyung ^^

@minikyoda:Aşkım üsteki yorumları okusana.

@pikyunni:Oha neler olmuş lay hyung neden 2 gündür bildiğin halde bize anlatmadın ben zaten anlamıştım kris'in profilinde tartışmıştınız biraz ama keşke bize söyleseydin önceden.

@unicornlay:Nasıl söyleseydim? biraz empati kur baekhyun deli gibi aşık olduğun adam başkasıyla senin yatağında yatıyor chanyeol ve bir kız'ı düşün.

@pikyunni:Aish cidden çok kötü bir his chanyeol sakın öyle birşey yapayım deme yoksa kris hyungun dediği sözleri senin üzerinde kullanırım.

@minikyoda:Yok aşkım ben almim zaten öyle birşey yapsam beni ilk önce kris hyung siker.

@moneymoney:Çocuklar biraz hatırım varsa wp'ye gelin konuşalım burda olucak iş değil.

@sincap:Tamam.

@tarzımtao:Emin misin? wp'de daha çok söverim.

@moneymoney:Tamam sadece bir kere dinleyin yeter.




Selam~~~

Sınav haftası başladı nasıl hissediyorsunuz? ben bok gibi nznznsnsj

●Hergün yb attım helal bana xnxnjsnsjssn artık biraz heyecanlanın diye geç atıcam (yani 2 gün sonra znzns)

EXO TEXTİNG??Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin