skolans fuckboy Crille

151 0 0
                                    


året är 2018 och jag är 16 år. jag går alltså på gymnasiet, Samhällsvetenskap men det är inte det värsta.. jag är kär i skolans fuckboy Christoffer Hinch. Jag heter dock Tove Jon, jag bor med min mamma, pappa och min lillasyster Ivi. Mamma umgås ofta med Catrine Hinch alltså Christoffers mamma...  

Jag och min kompis William går i samma klass, vi bor i samma kvarter, mamma gillar inte att jag är hemma hos honom på grund av att våra föräldrar bråkat men det hindrar inte oss. vi har känt varandra i några år nu och vi har både bråkat och blivit sams.

Men iallafall jag är kär i Christoffer, fast det är klart alla vill ha honom, men jag vet mycket väl att han bara är ute efter en sak... ligg. Han skulle aldrig vilja ha en tjej i ett längre förhållande. Fast jag har sett hur han kollar på mig i skolan, jag vet hur gärna han skulle vilja ta en omgång med mig men han vet att det inte slutar bra. 

nu när jag tänker efter så kollar alla på mig, jag är ju rätt snygg med fast rumpa, stora fasta bröst och långt platt silverblont hår. mitt ansikte är rätt gulligt med mina ljusblåa ögon, lilla näsa med fräknar och mina fast bulliga läppar som alla vill kyssa. jag vet redan om allt som de andra killarna säger om mig i omklädningsrummen eftersom William hör, de tänker inte direkt på att han och jag är vänner. många i klassen tycker jag är svårfångad och att den som får mig förtjänar det, att jag inte är någon som bara ger ut sig själv som de andra tjejerna i klassen med push up bh:ar och överdrivet mycket smink bara för att killarna ska lägga märke till dem. jag går endast i maskara och kanske lite läppglans och ändå får kommentarer om hur snyggt jag sminkar mig. så varför vara rädd att visa vem man är? jag bryr mig inte direkt om vad killar tycker om mig. men jag hoppas ju att Christoffer inser att jag är något hållbart, jag skulle kunna göra allt för att vara nära honom.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- tjo brooor, nytt kapitel första kapitlet vad vill ni ska hända här näst? see u / Em<3

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 22, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

kär i skolans fuckboyWhere stories live. Discover now