1.bolum kimseye güvenme

29 2 0
                                    

Kendinden baska kimseye güvenmiyceksin "ben her zaman senin yanındayim" diyenlere asla güvenmiyceksin ilk onlar seni yari yolda bırakırlar seni ilk onlar giderler ilk onlar seni hayal kırıkliğına uğratirlar o yuzden güvenmiyceksin  bu hayata bazen kendine bile güvenmiyceksin oyle bi an gelirki kndine bile guvenin kalamz acaba diye düşünürsün ilk başta sana cok samimi yaklasırlar sana oyle guzel oyunlar oynarlarki kendileri bile inanir oynadiklari oyuna ve öyle bi güvenirsinki onlara nasil olsa benim yanimdalar dersin beni seavunurlar dersin  ve yanlişlar yapmaya başlarsin ve senin guvendigin kisiler seni yari yolda birakmiş gittmiş olurlar ve sana sadece derlerki "yapmasaydın"iste o zaman insan buyur herseyin gercek yuzunu  gorunce kimseye güvenmemenin dogru oldugunu anlayinca insan haya kendisiyle olan yasamacaklara uzak durmaya baslarsin iste o zaman sana güven veren insanlarin bayram gunu olur   ve senin yas günün  olur o insanlardan sonra hic kimse sana samimi ve inandirici gelmez ama soyle onlari dusununce iyikide dersin iyikide cikmislarda bana insan gibi gorunup insan haric hersey olan karaktersizleri gosterdigi icin allaha şükredersin belki kolay olmiycak hayata inanip  guvenmene ve insanlara guvenmene ama hersey zamanla düzelcek  kendine inanip ben kndim haric hic kimseye guvenmiycem diyip yoluna devam ettmek en buyuk intikamdir ...
KIMSEYE GÜVENME!!

HAYATA GEC KALMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin