yanlis kişileri sevmek

21 1 0
                                    

Bi gun gelir "asla"dedigin seyleri yaparsın "ben bunu yapmam"dedigin seyleri hayat sana yaptirir ve bunlardan birisi ise aşık olmaktır sevmek o ladar guzel birseydirki aşık olmak .sanki sadece o varmış gibi hissedersin ondan başka kimsen yokmuş gibi bakarsın dünyaya o olmasa olmaz dır senin hayatında sadece ona acarsın kalbini ve ona güvenirsin herseyi onunla beraber yaşamak istersin onsuz bi saniye bile duşünemesin varın yoğun o olur bi anda ve sen sadece onu safca sevmek istersin her ani dolu dolu yaşamak gecirmek sen ve o olarak .onunla hayaler kurarsın hedefler koyarsın umutsuz veya olumsuz hicbirsey düşünmesin hersey onunla  dusununce toz pembe olur hic birsey kotu dusunmesiniz ama hayat size hep olumsuz tarafını gosterir hic hayalini kurmadiginiz taraflarini gosterir size hani onsuz bi saniye bile ayri kalsan oldugunu dusunurdunya he iste hayat seni onsuz bir omur birakiyor o yoken hayatina devam ediyosu   ve diger yarın yok gibi hep bi eksik hayata devam ediyosun onsuz hayal kuruyorsun onsuz hayatina devam ediyosun onun boşlugunu doldurmak icin cabaliyosrsun belki ama her cabaladiginda dahada cok canin aciyo dahada cok icin yaniyo kime baksan onu hatirliyorsun veya  onunla yasadigini bir başkasiyla yasadiinda aklina hemen o geliyo iste bu duygu cok kotu bisey ...seviyorum diyosun sevcem diyosun ama gidiyosun anlamsiz gelmiyorumu?

Gidiecektin neden ciktin karşima canimi acitmak icinmi?

HAYATA GEC KALMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin