Twice (wym.Tu-łai-su, Tułaisu) - zespół składający się z 9 dziewcząt, jedna z ikon k-popu. Ich fani nazywają siebie Once (chodzi tu o angielską grę słów- Twice oznacza 'dwa razy' zaś Once oznacza 'raz)'.
Dziewczyny dostały się do zespółu za sprawą survival reality show Sixteen. Debiutują piosenką ''Like OOH AHH,, (tłumaczenie- Niczym OOH i AHH- skrót LOA) 20 października 2015 roku. Piosenka znajduje się na pierwszym minialbumie ,,The Story Begins" (tłumaczenie- Historia się zaczyna). 5 z dziewcząt to Koreanki (Jihyo, Nayeon, Jeongyeon, Dahyun, Chaeyoung) , 3 z nich to Japonki (Sana, Momo, Mina) , zaś 1 pochodzi z Tajwanu (Tzuyu).
Imiona i nazwiska tych oto dziewczyn to:•Im Nayeon (Nayeon) wym. Im Najon
•Yoo Jeongyeon (Jeongyeon) wym. Już Dżongjon
•Hirai Mimo (Momo)
•Minatozaki Sana (Sana)
•Park Jihyo (Jihyo) wym. Park Dżihjo
•Myoui Sharon Mina (Mina) wym. Mjoi Szaron Mina
•Kim Dahyun (Dahyun) wym. Kim Dahj(o)un
•Son Chaeyoung (Chaeyoung) wym. Son Czajoung
•Chou Sally Tzuyu (Tzuyu) wym. Czo(u) Salli TzujiWszytkie z nich są podzielone na line'y:
*3mix - trójka wokalistek (Jeongyeon, Nayeon,Jihyo)
*japan line- trójka członkiń zespołu podchodzenia japońskiego (Mina, Sana,Momo)
*maknae line- trójka najmłodszych dziewczyn z zespołu(Dahyun, Chaeyoung, Tzuyu). Maknae oznacza najmłodsze osoby z zespołu.
Albumy Twice to: Twicetagram, Merry and Happy, BDZ
Ich minialbumy to: Twicecoaster Lane1, Twicecoaster Lane2, The Story Begins, Page Two, Signal, What Is Love?, Summer Nights, The Year Of 'Yes' I #TwiceWszytkie piosenki Twice wydawane są z wytwórni J.Y.P Entertainment lub Warner Music Japan. JYP (Park Jin-Young) jest założycielem całej grupy.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mam nadzieję że rozdział się podoba! Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej o dziewczynach- zobaczcie wideo w podane mediach do góry :)Miłego dnia lub wieczoru ❤️ Następny rozdział już jutro!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
YOU ARE READING
🍭 g u i d e t o t w i c e 🍭 // P L //
Random❤️❇️wstęp do twice- 9-ciu bogiń z Korei, Japonii i Tajwanu debiutujących piosenką- ups! powiedziałam za dużo... zapraszam do książki powyżej- tam na pewno dowiedziecie się więcej, niż to co zdążyłam już 'wygadać' ;)❇️❤️