Trailer iliti trejler ove priče. Odnosno do pola priče.
https://www.youtube.com/watch?v=ANom_OlQ0P0
Uvod
FILIPA----
Kako je lijepo voljeti i biti voljen.
A ja ću uskoro biti udana za čovjeka ko ji me voli i kojeg volim. Više od svega.
Navlačim vjenčanicu Vera Wang, najbolje su te vjenčanice.
Nervozna sam vise nego ikad u cijelom zivotu.
Ljudi me šminkaju, prave frizure a ja se osjecam kao princeza. Napokon je sretan kraj moje bajke.
Zvonilo je i svi su ustali, počela je skladba "here comes the bride". Svi su me gledali s divljenjem. A ja sam gledala muškarca svog. Napokon svog.
Otac me je suznih očiju predao njemu i rekao "cuvaj je" .
Okrenula sam se da vidim majku, plakala je kao kišna godina.
Misa je trajala dugo.
I ONDA:
Uzimas li ti Filipa Marquezine, Davida Emboabu za svog zakonitog supruga, hoćes li ga postovati i voljeti u zdravlju i u bolesti, u sreci i u nesreci do kraja zivota dok vas smrt ne rastavi?
-Daa, uzimam, da da. (Napokon njegova zauvijek!)
Svecenik je onda rekao Davidu "mozete poljubiti mladenku" uzeo je veo koji mi je pokrio lice, podigao ga i poljubio me.
Mislila sam si, nas prvi poljubac otkako sam Gda Emboaba.
Uzasno sam sretna, osjecam se kao kraljica a kraj mene stoji ljubav mog zivota.
Ih, nakon svega sto smo prosli zasluzujemo srecu. Posto smo bogati, na svadbi je bilo 235 uzvanika, kako su uspjeli doci svi u Madrid(inace tu je nase vjencanje)
Cijeli dan je savrseno isplaniran, prije puta za Pariz mladenci ce setati glavnom ulicom a muzicari svirati za njima. Wow, svi ce nam se diviti!
Ali o tom potom, sada je vriijeme da se neudate cure skupe jer je vrijeme za.....
Bacanje buketa, cure su odvikale.
90-tak neudanih zena stalo je iza mene. Dignula sam buket i bacila ga u zrak iza sebe sto sam dalje mogla.
Cure su se derale, no kada sam se okrenula vjencana kuma Teodora je plakala od srece sto u jednoj ruci drzi buket a u drugoj svog decka koji bi dao zivot za nju.
Ih, sada je zdravica na redu. Kumovi nasi su mnogo lijepih stvari rekli. Tada je moja mama dignula casu u zrak u pocela govoriti ovako nesto :" zelim vam 365 sretnih dana u godini. Zelim vam ljubav, srecu, blagostanje. A ti, Davide slomis li joj srce, slomit cu ti kosti!
Nasmijala nas je, ali opet mene je dirnulo.
Onda je njegova mama Jelena rekla par rijeci:"da nikada nije vidjela da nekoga gleda kao sto gleda mene, da nikada nije bio sretniji. I kasnije je nadodala jos :Cuvaj ga Filipa, voli te do ludila!"
Ove zdravice su me rasplakale dosta. No sad je vrijeme za nasu pricu na velikoj plazmi, ukratko pisalo je kako smo se upoznali, u wc-u u Diskoteci dok sam zbog previse alkohola krenula povracat. Drzao mi je kosu da je ne uprljam i upoznali smo se. Ljubav na prvi pogled....
Dosao je kraj slavlja za mladence, Teodora je rekla i nadodala da je nas auto dosao i spremam je za put prema medenom mjesecu.
David je odgovorio da za nas zabava tek pocinje te ih pozdravio sve.
Sjeli smo u autic koji je izgledao kao da je iz proslog vijeka i krenuli na put . Prvo odrediste bio je grad zaljubljenih, Pariz .
Odsjeli smo u motel koji je izvana ruzan a iznutra savrsenstvo.
Uzeli smo kljuceve i otisli u sobu . Bila je carobna, zavjese oko kreveta, latice ruza po podu i krevetu. Savrsenstvo.
Bili smo umorni od vjenčanja te smo legli i mazili se cijeli noć. Nismo imali snage za nešto više.
-
MARIJA----
Marija P.O.V.
Jedan od mojih dečkiju je tu.
Sa njim se jedino osjećam posebno. Koliko mogu biti.
Zar je moguće da nisam sretna a bogatija sam od svih iz Milana.
Izdrži Marija, doći će netko poseban tko će znati usrećiti!
Obrisala sam suze i krenula dalje
Okeej, mal je uvod glup. Ali je nova priča i biti će okej. Takoder je pisem na stranici