ÖLÜMLÜ

231 5 1
                                    


********

- ‘’ lütfen uyan ! bırakma beni ! hadi aç gözlerini ! yardım edin ! lanet olsun kimse yok mu ! lütfen … aç gözlerini … ‘’ Genç adam akan gözyaşlarıyla hem ellerinde ki kanlara hem de ona bakıyordu ve son gördüğü onun kapanan gözleriydi …

.

.

.

********

Birden gözlerin açılmıştı ve elini sıkışan kalbine götürmüştün anlamsız bir acı vardı orda bunu hissediyordun . Sebebini bilmiyordun ama o acıyı çok derin bir şekilde hissetmiştin . ‘’ Tanrım acaba bugün ne olacak ! ‘’ diye iç çekip yataktan çıkarak banyoya girmiş ve ılık suyun altın da rahat bir duş alarak çıkmıştın . İşin gereği resmi giyiniyordun . Kumaş bir pantolon ve beyaz sade gömlek , saçlarını ise hep yaptığın gibi atkuyruğu yapmış bir şekilde mutfağa inmiştin ‘’ ahh şu doktorlar ! hazır yiyecekler tüketmeyin desek bile bizde hazır yiyoruz , tanrım kime inanacağız sadece sana mı ? ‘’ yüzünü bir sırıtış hakim almış bir şekilde gözlerini devirip paketteki sandviçi açarak hafif ama hızlı bir şekilde midene yolluyordun . Sanki bugün başına gelecekleri biliyormuş gibi tekrar ‘’ tanrım acaba bugün ne olacak ! ‘’ demiş ve çantanı alarak evden çıkmıştın . Arabana bindiğin gibi hep dinlediğin o duygusal müziklerden birini açıp gaza basmıştın …

.

.

.

********

Arabanı park ettikten ve çantanı eline alıp birkaç adım attıktan sonra durmuş hafif acınasımsı bir gülümsemeyle ‘’ Özel Seul Akıl Hastanesi ! ‘’ demiştin fakat sözlerin bitmemişti ‘’ zengin olmak hep ayrıcalık mıdır ? Ji - Yeon sende onlara hizmet eden bir psikoloji doktorusun değişen ne peki iyi bir puanla burada olman mı ? bu … çok saçma !!! ‘’ kafanı olumsuzca sallayıp içeri doğru sakin bir şekilde adımlarını atıyordun …

.

.

.

********

-‘’ Hye Su! bu kim yeni mi geldi buraya ! ‘’ Hye Su kafasını olumluca yukarı aşağı sallıyarak ‘’ ahh evet . biliyor musun bu adam Seul’un en büyük şirketleri arasında olan Daewo şirketinin tek varisiydi . şuan neden burada peki dediğini duyduğum için devam ediyorum ! 1 hafta önce sevdiği kadınla evlenmiş fakat dün eşi bir suikasta kurban gitmiş . Ahh Tanrım çok zor bir durum ! sonra deliler gibi sevdiği kadın kolları arasında ölmüş ve oda bu durumu kaldıramamış. İşte bu yüzden burada ! Gerçekten delirmek için asıl sebep bence bu , gördüğün gibi yalnız bir odada kalıyor çünkü sana çoook garip gelecek ama doktor Lay sizin onun psikoloji doktoru olarak özel ilgilenmenizi istedi yani anladın umarım ! ‘’ şaşkın bakışlarla Hye Su’ya bakıyordun ‘’ ne yani neden ben ilgileniyorum ki benim işim buradaki herkesle … ‘’ ‘’ buradaki herkesle ilgilenmek fakat ben böyle bir karar vermişsem senin susman gerekir öyle değil mi Ji – Yeon ! ‘’ doktor Lay sözlerini bölmüştü . Yumruk yapmıştın ellerini ama sadece ‘’ peki efendim ! ‘’ diyebilmiştin . ..

.

.

.

********

Bugün o tam 1 haftadan beri buradaydı fakat halen daha aranızda bir diyalog kuramıyordun . İçeri bile girmemiştin ama bu sefer kararlıydın girecektin ! ‘’ çık buradan hem de hemen ‘’ daha kapı açılmadan aldığın cevapla şok olsan da içeri adım atmaya karar vermiştin ‘’ sana çık dedim ! ‘’ üzerine doğru gelirken sadece durmuştun ve ona bakıyordun ‘’ bay Kim Jongin ben ji - Yeon eğer bana vuracaksınız durmayın vurun ama bende size karşılık veririm ‘’ jongin önce eline sonra sana bakarak ‘’ neden sen vuruyorsun ? heyy beni burada çok yalnız bıraktın biliyor musun sana küstüm ‘’ arkasını sana dönen Jongin’e yaklaşarak ‘’ beni affetmen için ne yapabilirim ? ‘’ elini omzuna bırakmıştın . biranda sana doğru dönüp ‘’ sadece beni yalnız bırakma olur mu ‘’ diyerek sarılmıştı . Yine aynı acı kalbini sızlatarak kendini belli ediyordu ellerini onun saçlarına götürüp götürmeme arasında kalmıştın ve hafifçe saçlarını okşamıştın ‘’ uyuyamıyorum biliyor musun? Neden beni bıraktın neden gelmedin neden ! ‘’ daha demin sakin olan adam şuanda vahşi biri gibi davranıyordu. Kendini sağa sola çarpıyordu duvarlara vuruyordu fakat yine sana baktığında sakinleşerek ‘’ aaa gitmemişsin ‘’ demişti . Bu güne kadar bir deli için hiç ağlamamıştın ama şuanda ağlayarak çıkmıştın arkadan yine çığlık sesleri geliyordu ve içeri giren görevliler …

ÖLÜMLÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin