gıcık.

7 0 0
                                    

Sabah yeni gelen bakıcı rose'nin "bayan amelia okula geç kalacaksınız" "heyy,bayan amelia lütfen okulunuzun saaati geçiyor" "bayan amelia" sözleri üzerine uyandım  ve ilk önce biraz yatakta ayılmayı bekledikten sonra yatağımın yanında duran masa'nın üstünden telefonuma baktım saat 12'ydi ve 15 tane cevapsız arama vardı hemen yerimden zıplayıp dolabı açtım bu sırada da  15 kere arıyan erkek arkadaşım jason'u aradım ama cevap vermedi bende telefonu yatağın üzerine atarak dolap'tan siyah bir pantolon,üstüne mor yarım straplezi geçirdim üstüne de siyah bir kot ceket giydim mor vans'lırımıda ayağıma geçirip telefonumu ve çantamı alıp odadan çıktım bu arada tekrar jason'u aradım ve bu sefer açtı "uyuyan güzel yatağınızdan kalkabildiniz demek" dedi alaycı bir ses tonuyla "çok özür dilerim jason ,çok özür dilerim ben hazırım hadi gel ve beni al" deyip suratına kapattım ve hızlı hızlı merdivenleri indim aşşağıda kalabalık bir masa vardı çünkü biz kalabalık bir aileydik 1 abim,1 erkek kardeşim 1 kız kardeşim vardı ama üniversiteyi burda okudukları için burda kalan 2 tane de kuzenim vardı hemen yanlarına gittim "günaydın benim çıkmam lazım" deyip kapıya koştum ve dışarı çıktım jason hemen gelmişti sarı  üstü açık arabasının içinden siyah gözlükleriyle bana bakıyordu yanına gittim tam arabanın kapısını açacakkken  arabayı kitiledi gözlerimi kapıdan çevirip ona diktiğimde "üzgünüm güzellik ama artık o kapında sebastian olan çocuk yok bundan sonra okula yürüyerek git" dedi ve gaza bastığı gibi dün yağan yağmur yüzünden yerde biriken çamurlar suratıma ve bütün vücuduma fışkırdı ilk defa böyle birşey yapmıştı ama o kaybetti arkasından küfürleri saydırıp eve girmek için arkamı döndüm ve bana doğru gelen siyah saçlı beyaz tenli bir çocuk gördüm yaklaştı yaklaştı yaklaştı ve önümde durup "iyi misin" diye sordu bir anlık sinirle "sence iyimiyim yakışıklı berbat durumdayım farkındaysan hem kimsin sen ne işin var bizim bahçede" "adım vallen bir günlüğünüzze şoförünüzüm bayan" dedi ve arabayı gösteri "beni burada bekle, beni okula bırakacaksın" deyip eve girdim ve kimseyi takmadan odama çıktım üstümde ki çamurlu kıyafetleri çıkarıp yerine düz siyah bir etek ve göbeğimi açıkta bırakan düz siyah kolsuz bir bluz giydim ayağıma da siyah topuklu ayakkabılarımı giydim ve tekrar odadan çıktım yine kimseyi dinlemeden direk kapıya yöneldim ve araba'nın yanında gidip çocuğun kapıyı açması için kapanın önünde durdum çocuk beni farketmeyince "öhmm öhmm" diye gürledim ama çocuk umursamaz bir tavırla "binsene neyi bekliyosun" dedi  "pardon ama burda kapıyı şoför'ler açar" "niye burdakilerin eli yok mu " "fazla konuştun şu kapıyı hemen aç" "ellerinizin var değil mi bayan yapmanız gerekn kapının açma yerini kendinize doğru çekmek fazlasına gerek yok o kendi açılır zaten" deyince daha fazla uğraşmamak için kapıyı açıp arabaya bindim.

LaddieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin