Rozdział 13

3.5K 208 80
                                    

Per. Rosji

- Więc (byłem leniwy.. XD " @Nightstar1356 ") miałem układ z Polską...  jak pomogę mu w odzyskaniu  niepodległości to w 100 rocznicę da mi przejąć kontrolę nad ciałem... lecz gdy nadszedł ten dzień on odmówił... Wtedy się wkurzyłem... pamiętacie urodzinową imprezę na której Polska uderzył Węgry? To byłem ja... Mogę wam jeszcze powiedzieć że już NIGDY nie zobaczycie waszej starej Polski~ No to skoro mamy wszystko wyjaśnione to teraz muszę wrócić do roboty~ Ale zanim to zrobię...

Wtedy wyjął on jakiś komunikator i powiedział..

- Żołnierze 58 i 34 mają się zjawić przy celi numer **** natychmiast!!

Kiedy to powiedział przybiegli odrazu do niego dwaj żołnierze i zasalutowali mu.

- Zabierzcie Rosję do pokoju w którym znajduje się Niemcy~- powiedział X i odszedł.

- Co chcecie mi zrobić!!- powiedział wkurzony Rosja.

- Zobaczysz~- powiedział X i zaśmiał się.

Oj to nie wróży nic dobrego.

-- 10 Miesięcy Później --

Per. Niemiec

Już od kilku miesięcy ja z Rosją jesteśmy okropnie torturowani przez NIEGO. Prawie wogóle nie dostajemy jedzenia. Na szczęście mam Rosję z którym mogę pogadać bo gdyby tu nie był... zostałbym sam... to chyba bym zwariował!! Jestem okropnie śpiący chyba pójdę spać na mojej "BARDZO WYGODNEJ I EKSKLUZYWNEJ" podłodze.(polecam Niemcy Gesler XD)

Per. Polski

Obudziłem się w jakiejś czarnej pustce. Nagle ujrzałem jakąś dziwną postać która stała niedaleko mnie. Gdy się jej przyjrzałem okazało się że to był mój tata Rzeczpospolita Obojga Narodowów. Szybko do niego podbiegłem i go przytuliłem.. oczywiście odwzajemnił przytulasa.

- T-tak za t-tobą tęskniłem t-tato- powiedział Polska dalej go przytulając.

- Oh Polsko ja też za tobą tęskniłem- powiedział Rzeczypospolita Obojga Narodowów i uśmiechnął się.

- Tato a co ty tutaj robisz?- zapytał się Polska.

- Ciebie też powinienem o to zapytać- powiedział Rzeczypospolita Obojga Narodów.

- Sam nie wiem... ahhh już wiem... A jak ci to powiem to nie będziesz na mnie zły Tato?- powiedział Polska.

- Oczywiście że nie będę na ciebie zły- powiedział Rzeczypospolita Obojga Narodów.

Powoli i ze szczegółami opowiadałem mu jak to się stało... po jego minie stwierdziłem że mi współczuję. Gdy skończyłem on zastanawiał się nad czymś.

-Dobrze mam już plan jak możemy cię stąd uwolnić.. na początek...

🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

Data: 27.12.2018 r.

《 Sekret Polski 》 [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz