קאלן (Kalan) התעורר מוקדם, הוא צריך הרי להגיע היום לאוניברסיטה ללמד.
הוא מלמד כבר יותר מעשור שיעורים שסובבים את הנושא של מדעי החברה.
השנה הוא מעביר קורס מיוחד, קורס חדש שהוא עבד עליו יותר משנה, הוא אפילו הגביל את הכניסה להרצאה רק לתלמידים הכי טובים שלו.
הוא כתב מערך שלם על איך אלוהים חושב לפי דתות שונות, ועל ההשפעה של דרך החשיבה של אלוהים על המצוות שאלוהים מצווה.
למיטב ידיעתו אף אחד עוד לא עשה דבר כזה לפניו.
לאחר שקאלן ציחצח שיניים והיתקלח, הוא עבר עוד שתי פעמים על השיעור הראשון, תמיד שווה לוודא שהכל עובד לפי התוכנית.
קאלן הסתכל בשעון, השעה עכשיו היא שבע וחצי, זה טוב, זה אומר שיש לו עוד שעה וחצי עד להרצאה שלו.
הטלפון שלו מצלצל, 'מי מצלצל אלי בשעה כזו?' קאלן שאל את עצמו.
זה ג'יימס הוא מצטער שהוא לא יכול להגיע היום, "סיבות משפחתיות" הוא טען.
'לא נורא' קאלן חשב לעצמו, בכל מקרה תמיד לפחות תלמיד אחד לא יכול להגיע.
קאלן נסע לאוניברסיטה במכונית הישנה שלו.
הוא הספיק להגיע שעה שלמה לפני השיעור.
אין לו מה לעשות עד להרצאה אז קאלן החליט לסדר את הכיסאות והשולחנות למרות שבכל מקרה התלמידים יבלגנו אותם שוב כשהם יגיעו, זה לקח רק חמש דקות.
יש לו עוד חמישים דקות על להרצאה שלו, אז קאלן החליט ללכת לספריה כדי לקרוא דוקטורט מעניין שהוא מצא על מקור השמות של חלק מהאלים ההודים.
קאלן מסתכל על השעון שלו, עוד חמש דקות ההרצאה, קאלן סגר את המחשב וצעד לעבר הכיתה.
במחצית הדרך לכיתה שלו קאלן הסתכל בטלפון שלו, הוא נחרד לגלות שאימו ניסתה להתקשר אליו.
זה מוזר קאלן חשב לעצמו, אמא שלו מתקשרת רק במצבים דחופים מאוד, בדרך כלל היא פשוט שולחת הודעות בוואטסאפ..
קאלן יצא החוצה כדי לחזור אל אמא שלו, היא לא עונה.
קאלן הסתכל בשעון. השעה היא תשע בדיוק, זה לא טוב, עכשיו ההרצאה אמורה להתחיל.
קאלן ניסה שוב להתקשר אל אמא שלו,למה הוא לא שומע, קאלן הרים את ידו אל האוזן שלו והרגיש נוזל חמים זולג על היד שלו, מה זה קאלן תהה לעצמו, קאלן החזיק את ידו מול פניו, למה היד שלי אדומה?.
קאלן הסתובב מאחוריו ומשהו היה ממש לא בסדר, משהו שונה, משהו ממש לא במקום.
איפה האוניברסיטה קאלן נחרד, לפני שניה הבניין היה פה, אז למה יש במקום הבניין ערימת אבנים?
קאלן התהלך ברחבי המפולת, הוא הסתכל סביבו אבל לא הבין כלום, הוא אומנם ראה את ערמות הגופות והאבנים המעשנות עם העיניים שלו, אבל המראה לא נכנס לתוך המוח שלו, הוא לא באמת הבין מה קורה.
קאלן הרגיש את בטנו מתהפכת, הוא הרגיש את עינו נעצמות ואת התודעה שלו מחליקה אל התוהו.
YOU ARE READING
כאוס (עד שיהיה לי שם יותר טוב)
Horrorזה הסיפור הראשון שלי אז תרחמו עלי אני לא טוב בלהסביר דברים אז תראו מה כתוב לפי הסיפור (אתם מוזמנים להעיר לי על בעיות טענות מענות שיש לכם על הסיפור)