Part-13 (Z/U)

1.1K 80 12
                                    

Zawgyi

Jk:yarrr yoon နင္​ခ် ဳ ပ္​​ေပးတဲ့ အက်ႌပဲဝတ္​မွာပါဆို​ေန....

Ga:ငါ တကယ္​မအားလို႔ပါဟယ္​.....

Jk:ဒါနဲ႔ နင္​ Jimin တို႔Companyကိုသြားမို႔ဆို....

Ga:ဟုတ္​တယ္​​ေလ....ဘာလို႔လဲ....

Jk:ဘာမွမဟုတ္​ပါဘူးဟာ....

Ga:ဘာလဲ...နင္​လဲသူ႔ဆီသြားခ်င္​လို႔လား....

Jk:​ေတာ္​ပါပီဟာ...ငါသူ႔ကိုစိတ္​အ​ေႏွာင့္​့အယွက္​မ​ေပးခ်င္​ပါဘူးဟာ.....

Ga:မသိရင္​ငါက်​ေတာ့ အ​ေႏွာင္​့အယွက္​ သြား​ေပးတာ​ေပါ့......

Jk:​ဟီးဟီး...အဲ့လိုဟုတ္​ပါဘူး Yoon ရယ္​....

Ga:မနက္​ျဖန္​ဆို ငါ့ရဲ႕ ဝက္​ကို အျပတ္​​ေခ်မဲ့ ဇာတ္​လမ္​း​က​ေတာ့ စၿပီ......

Jk:Good Luck ပါ Yoon​ေရ....

Ga:ငါ့ကိုစိတ္​မပူနဲ႔....နင္​သာ Tae Hyung နဲ႔လြတ္​​ေအာင္​​ေ႐ွာင္​.......

Jk:​ကံၾကမၼာက အ​ေစာႀကီးကတည္​းက မဆံု​ေစခ်င္​လို႔ ခြဲpp​ေလ....မ​ေတြ႕ႏိုင္​​ေလာက္​ပါဘူးဟာ.....

Ga:နင္​သူ႔ကို​ေမ့လို႔ရလားဟင္​...ခ်စ္​​ေရာခ်စ္​​ေသးလား......

Jk:ဟက္​...သိပ္​ရယ္​ရတာပဲ​ေနာ္​...သူကငါ့ကို..မလိုခ်င္​လို႔...မယူခ်င္​ပါဘူးလို႔​ေျပာခဲ့တဲ့သူ႔ကို...ငါ့ဘက္​က​ေတာ့ ႐ူးမိုက္​စြာနဲ႔ပဲ​ေမ့လို႔မရ​ေသးဘူး.....

Ga:ဒါဆိုရင္​ခ်စ္​​ေသးလားဆိုတဲ့ အ​ေမးရဲ႕ အ​ေျဖက​ေရာ.....

Jk:ခ်စ္​တာ​ေပါ့......အရမ္​းခ်စ္​တာ....ခဏ​ေလးျပန္​​ေတြ႕ရရင္​​ေတာင္​ အသက္​႐ွဴ ရပ္​မတပ္​ ျဖစ္​ႏိုင္​​ေလာက္​​ေအာင္​ခ်စ္​တာ....သူ႔ရဲ႕မ်က္​ႏွာမ​ေျပာနဲ႔....သူ႔ရဲ႕ ကိုယ္​သင္​းနံ႔​ေလးၾကားရင္​​ေတာင္​..ရင္​က ခုန္​လာတာ...သူ႔အသံၾကားပီဆိုရင္​လည္​း..ရထားတစ္​စင္​းအျမန္​​ေမာင္​း​ေနသလိုပဲ...သူ႔မ်က္​ႏွာျမင္​ရင္​​ေတာ့ ငါ့ရဲ႕ ရင္​ဘတ္​ထဲကို အႏုျမဴ ဗံုးတစ္​လံုးၾကဲလိုက္​သလိုထိငါ ခံစားရတာ.....

Ga:Aww..Kookieရယ္​...

Jk:ဘာပဲ​ေျပာ​ေျပာ နင္​က ငါ့ထက္​အမ်ားႀကီးသာပါတယ္​ဟာ....ငါနင္​တို႔ကိုအစြမ္​းကုန္​ကူညီမယ္​...

My Love That He Can't SeeWhere stories live. Discover now