Benim adım Nazlı 19 yaşımda üniversite ögrencisiyim.Ankarada yaşıyorum. Arkadaşlarımla beraber bir ögrenci evinde kalıyoruz.Arkadaşlarım Sude ve ecrin. Yine bir yaz tatiliydi sabah uyurken kafama aldıgım yastık darbesiyle uyanıp bagırmam bir oldu. 'AMAN TANRIM DİDİM'.Her zamanki gibi Ecrin yine başımda bagrıyordu 'kalk artık sersem kahvaltı vakti 'dedi. Yaz tatilinde saat 9:00'da kalkmak zorundamıyız bu kızın nasıl bir dünyası vardı.Mutfaga dogru ilerlerken kulagımı tırmalayan bir ses oldu ve ben hemen camdan aşagı baktım sokak serserileri kavga ediyolardı aslında bu duruma alışkındık.Hemen kahvaltı masasına oturarak Ecrin'in hamaratlıgını övüyordum.Sude masaya yarı uykulu şekilde gelince korkmuştuk"bu kızdan tam bir korku flmi oyuncusu olurdu".Bu yüzden oyunculuk okuyordu sanırım."Bügün bir planımız yoksa ben alışveriş yapmaya gidicem"dedi Sude Ecrin sözünü keserek"gitmicem gitmicem ayak benim deyilmi gitmicem"dedi.Bende geliyorum Sude dedim. Kahvaltıda sonra hazırlanarak yola çıkmıştık tam kitap fuarında gezerken liseden arkadaşlarla karşlaşmıştık hepsi evrime kafa atmıştı.Ecrin hepimizden buluşma sözü almıştı ani bir kararla parti yapmaya karar verdik herkes onaylamıştı Sude küzenini getirmek istedigini söylede ve kızların hepsi yabancı bir arkadaşını getircekti.Cumartesi sabah erkenden hazırlıklara başlamıştık ben balon şişiriyordun Ecrin mutvaktaydı ve Sude etrafa yazılar yapıyodu.Akşama dogru misafirler gelmeye başlamışlardı tanımadıgım çok insan vardi.Eglence vakti gelmiş ve şarkı çalmıştı çılgınca dans ederken Sude'öküz kuzeni üstüme vişne suyu dökmüştü.Bu çoçuk hem suçluydu hemde güçlüydü özür bile dilememişti. "Hey önüne baksana demişti.Bu kadar kaba olmasının sebebi neydi.Yüzume salakca bakıyordu o kahverengi gözlerine baktıgımda içim tuhaf olmuştu.İlerleyen dakikalarda adının Berke oldugunu ögrendim.Saat 23:30 olmuştu son olarak dans müzigi çaldıktan sonra partiyi bitirecektik.Dans müziginde herkes bır eş bulmuştu korkunç Sude bile dans etmeyen bir ben ve Berke kalmıştık yanıma gelerek bu dansı bana lütfedermiziniz diyerek gülümsedi.Bende ewt diyerek dans etmeye başladık mal gibi suratıma bakıyordu anlamsızca sorarak cevap bile alamamıştım. Parti bitmiş ve kimse kalmamıstı ben hemen uyumaya giderek olanları dusünüyordum.Yorgunluktan hemen uyumuştum.