Bună, sunt Lina! Visul meu încă de cand erem mică a fost să devin o artistă de succes.Cand aveam 8 ani,părinții mi-au cumparat un pian si de atunci cânt mereu la el.Acum urmez liceul de arte din California ,unde studiez intens pianul și acum am trecut in clasa a11-a.
Toată vacanța de vară am petrecut-o cu prietena mea cea mai bună,Kate.Ne cunoaștem de mult timp,de cand eram în scoala generală si acum este în clasa cu mine.Cu ea pot să-mi împărtăsesc toate temerile,bucuriile,tristețile si visele.
Mâine este luni,începem liceul și eram entuziasmată,sperând sa fie un an mai bun.O sun pe Kate :Lina - Heii,ce faci ? Esti gata pentru maine?
Kate - Normal. Maine la ora 7:10 sunt în fața casei tale. Mergem împreună !
Lina - ok,atunci eu o sa mă culc,e tarziu.Ne vedem maine,noapte bună!
Kate - Noapte bună !
Am lăsat telefonul pe noptiera de lânga pat si adorm destul de repede, fiind obosită.
A doua zi:
Îmi sună alarma. Mă întind,casc și opresc alarma care mă enerva. Mai stau 5 minute si apoi mă decid sa ma dau jos din pat.Merg la baie,mă spal pe dinti, pe față,ma îmbrac cu o pereche de blugi rupți,negrii și un tricou alb,mulat.Mă încalț cu teneșii,mă machez puțin,apoi cobor jos,îmi iau geanta și la ușă era Kate care mă aștepta.
Lina - Neața! Mergem?
Kate - Da,autobuzul trebuie să vină.
Și așa a fost,autobuzul a venit imediat. Ne-am urcat,așezându-ne jos,iar eu mă uitam pe geam,gândindu-mă la ziua de azi si la ceea ce avea să se mai întâmple.
În 10 minute am ajuns la liceu, însă cand m-am dat jos din autobuz, m-am lovit de un băiat șaten,cu ochii verzi,intenși.M-am lăsat vrăjită de ochii acestuia,însă mă trezesc la realitate atunci cand geanta si telefonul îmi zboară din mâini.Băiatul derutat,îmi aduna lucrurile de pe jos și se uita la mine, parcă pierdut.
El - Îmi pare rău! Sunt neatent, nu te observasem cand ai coborât din atobuz.Poftim geanta si telefonul ! Apoi îmi zâmbește drăguț,observându-i gropițele din obraji.Lina - E în regulă! Eu trebuia sa fiu atentă cand am coborât. Esti ok?
El - Da..ămm..eu sunt Simon..tu..?
Lina - Eu sunt Lina,încântată!
Simon - Și eu ! Păi..s-a sunat de intrare! Ne mai vedem :)Lina - Ăm..da,sigur..
Eram puțin pierdută si totusi puțin cam emoționată.Apoi o observ pe Kate,care se uita la mine și dintr-o data îmi zice :
Kate - Lina,fato! Ce ai rămas acolo înțepenită? Cine era tipul ? Spune ceva!
Lina - Îl cheamă Simon..în fine,hai să mergem în clasă fiindca o să întârziem!
Hei guys,gata capitolul 1 :) sper ca v-a placut. Lăsați în comentarii părerea voastră si să-mi spuneți dacă să continui. Vă pup 😊
CITEȘTI
Muzica sufletului
RomanceLina,o fată de 17 ani,urmează cursurile de pian.Acolo îl cunoaste pe Simon.Între cei doi se în firipă o poveste de dragoste. Însă iubirea lor este pusă la încercare.Oare vor reuși cei doi să treaca peste sau orgoliul o să-i despartă? aflati citind p...