Srania- rodzial pierwszy

915 29 32
                                    

Srania obudziła się rano. Wstała. Był poniedziałek wiec trzeba było iść do szkoły. Ubrała na siebie krótki, biały top, seksi obcisłe dżinsy i białe superstary. Zrobiła sobie lekki, naturalny makijaż (taki jak na zdj powyżej) taki jaki Zaparty przedstawił w swoim filmiku. I wyszła z domu.
-Ale jestem gruba, pomyślała. Nie będę nic jeść może schudnę. - pomyślała.

Kiedy doszła do szkoły:
-O Srania ty tutaj?!?- krzyknęła koleżanka Srani- Aniela Bogusz.
-Hej Anielka, a gdzie twój chłopak z symetryczna twarzą?
-Hihi, a wiesz nie wiem.
-Oki to pa.

Po szkole srania wróciła do domu, bo nie maila znajomych i nie miała z kim się spotykać.
-Gdzie byłaś głupia suko? - spytał się ojciec Srani, który ja czasem bił, a czasem nie
-No w szkole a gdzie tate???
-A ok to sorry lol- odparł ojciec
-Aaaa nienawidzę cię stary zwyroluuu, chuj ci w dupeee chuju chujowyy??!!!!!11111111
-Oki to pa
Srania wyszła trzaskając drzwiami.

Nienawidzę tego skurwiela. Odkąd mama nas zostawiła dla tego gościa to ojciec jest okropny. Chyba ucieknę z domu.

Srania szła tak przed siebie, bez pomysłu co ze sobą zrobi. Szła i szła i szła. Nigdy nie doszła.

Kiedy zrobiło jej się zimno i zachciało spać postanowiła ze pójdzie spać na dworzec. Wiedziała jedno- już nigdy niw wróci to tego domu...

Ps. Jeżeli chcecie to możecie wysyłać je Zapartemu. Miał zrobić odcinek o Ff. Będę wdzięczna!

UPROWADZONA SZYMON ZAPARTY x Srania <33Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz