Part-7

266 28 0
                                    


Taeတစ္ေယာက္sicaနဲ႔ေတြ႔ဖို႔sicaအိမ္ကိုလာႀကိဳေတာ့..
Sicaအိမ္ထဲကထြက္မလာေသးတာနဲ႔ဖုန္းဆက္ဖို႔လုပ္ေတာ့..

Soojung -unnieဆီလာတာလာ....

Tae-Nae...
( soojung ကအျပင္ကေနျပန္လာတာပါ)

Soojung -အျပင္မွာပဲရပ္ေစာင့္မေနနဲ႔ေလ...အိမ္ထဲဝင္ပါအံုးလာ....

Tae-ရပါတယ္ဒီကပဲေစာင့္လိုက္ပါ့မယ္..sicaလည္းအခုထြက္လာမွာပဲကို....ဒါနဲ႔ဒီကညီမက???...

Soojung -ဟုတ္သားပဲမိတ္ဆက္ဖို႔ေမ့ေနတာ...chawgaကsica
Unnie ညီမပါ....

ထိုအခ်ိန္....

Sica-Taeေရာက္ေနတာၾကာၿပီးလာ....Soojung လည္းျပန္ေရာက္ေနၿပီးပဲ....

Soojung -Nae.. unnie....

Tae-soojung ေလးလည္းအတူတူလိုက္ခဲ့ပါလားညစာသြားစားၾကတာေပါ့...

Soojung -Arrnyi...မလိုက္ေတာ့ဘူးunnie...
Soojung အိမ္စာေတြလုပ္ရအံုးမွာဆိုလို႔....

Sica-အဲ့ဒါဆိုလည္းစာလုပ္ေနဖုန္းႀကီးပဲသံုးမေနနဲ႔Tae
Sicaတို႔ပဲသြားၾကတာေပါ့....

Sicaနဲ႔Taeလည္းထြက္သြားေရာ...
Soojung -ငါကလည္းအလိုက္သိသိေ႐ွာင္ေပးရေသးတယ္...အေကာငး္မျမင္တဲ့အျပင္ငါ့ကိုပါေအာ္သြားေသးတယ္..ဒီလိုမွန္းသိရင္အစထဲကလိုက္သြားၿပီးေႏွာက္ယွက္ေပးလိုက္ရမွာ....

At Tae appa home,

Yoonaေဆးဗူးထဲကေဆးကိုယူၿပီးျမန္ျမန္ေသာက္လိုက္ၿပီးတစ္ေနရာရာကနာက်င္ေနတဲ့ပံုစံနဲ႔ထိုင္ခံုမွာထိုင္ၿပီးရင္ဘက္ကိုဖိၿပီး...အေမာေျပေအာင္ႀကိဳးစားေနတယ္...

(Yoonaကငယ္ငယ္ေလးထဲကႏွလံုးအစားထိုးကုသခဲ့ရတာပါ...အခုခ်ိန္ထိလည္းေဆးေသာက္ေနရတဲ့သူပါ)

Taeomma-yoonaya...ႏွလံုးျပန္ေအာင့္ေနတာလာသမီး...

Yoona-Nae...နည္းနည္းျပန္ေအာင့္လာတာ....

Tae omma-ေဆးေရာပံုမွန္ေသာက္ေနရဲ႕လာ....ေဒါက္တာလီဆီဖုန္းဆက္ေခၚလိုက္မယ္...သမီးခနနားေနလိုက္....

Yoona-Nae..omma...

(ေဒါက္တာလီဆိုတာက အာသာရဲ႕ခ်စ္တံုးႀကီး😂Lee Sunnyပါ)
.
.
.
.
.
Seohyun -oppa...အတြင္းေရးမႉးHwangကိုႀကိဳက္ေနတာမွတ္လား...

 သူ ၏ေနာက္ကြယ္❣Where stories live. Discover now