Bilinmeyen: Kaybettim...
Nefesim: pardon?
Bilinmeyen: biliyor musun bugünde yine birini kaybettim.
Nefesim: tanışıyor muyuz?
Bilinmeyen: ben seni tanıyorum sen beni tanımıyorsun.
Nefesim:komik çocuk hadi görüşürüz birinin benimle dalga geçmesini hiç istemiyorum.
Bilinmeyen: dalga geçmiyorum. Sadece hayatında artık bir bilinmeyen bulunmakta.
Nefesim: hayır hayatımda bir bilinmeyen yok.
Bilinmeyen: hadi ama bence o kadar kötü değil.
Nefesim:derdin ne şaka mı bu?
Bilinmeyen: hayır şaka değil. Sana aşık olan bir adamım ben.
Nefesim: bak şimdi seni engelliyorum ve bir daha bana yazmıyorsun! Çünkü sevgilim bunu duyarsa senin için çok kötü olur.
Bilinmeyen:o sarı züppe onur denen adamdan cidden korkacak birine mi benziyorum.
Nefesim:sevgilim hakkında doğru konuş.
Bilinmeyen:sadece aşkımdanda yazmıyorum sana. Gerçekleri görmen içinde yazıyorum.
Nefesim: ya sen kimsin? Senin beni tanımadığına eminim ne gerçeği?
Bilinmeyen: tanımamak mı ciddi olamazsın. Koltukta yatmayı seviyorsun, siyah en sevdiğin renk, menekşeleri çok seviyorsun kokmadıkları halde, tam bir çikolata hastasısın, çikolatalı süt ve damak fıstıklı en sevdiğin ikili... Yeter mi daha saymamı ister misin?
Nefesim:sen nasıl?
Bilinmeyen: ben alt tarafı bir bilinmeyenim. Ama sen beni yinede kimse diye kaydebilirsin. Kaybetmekten nefret ediyorum ama esiriyim. Senide kaybedicem o zaman bir daha kaybetmemek üzere gidicem. Yeşillerin prensesi...
Nefesim:gitmeliyim...
Kimse: onurla buluşman var ve bana acımanı istemiyorum.
Nefesim çevrimdışı.
Telefonu masaya bıraktı ulaş. Yaptığı yanlış ya da doğruydu bir şeyler yapıyordu ve zaman doğru mu yanlış mı gösterecekti.
****
Selam genjler ben yine geldim ilk defa texting yazıyorum Allah'ım sen yardım et haydeee ben kaçtum. Bu Arada her yeni bölümde multiye göz atın derum ben!!!!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaybettim [Texting]
FanfictionBiliyordum böyle olacağını neden çıktım bu yola bilmiyorum ama bıktım kaybetmekten istemiyor işte beni ne kadar kaybetmekten nefret etsemde sonuç değişmedi kaybettim... #1-kaybettim