Kaybettim]

694 52 5
                                    

Yeşillerin prensesi: iyi değilim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yeşillerin prensesi: iyi değilim..

Yeşillerin prensesi: söyledilerim için özür dilerim.

Yeşillerin prensesi: ama yemin ederim ki iyi değilim.

Yeşillerin prensesi: seni kaybettim sandım.

Yeşillerin prensesi:ve kaybetme duygusu berbat.

Yeşillerin prensesi: benim kaybedecek çok az insan kaldı. Hiç kimse bana senin verdiğin değeri vermedi.

Yeşillerin prensesi:onurla beraber felan değilim. Bu dışarda kendimi açıklamamak için kurduğum bir durumdu.

Yeşillerin prensesi: ben her şeye rağmen sana aşık olmuştum. Ve sen gitmiştin. Bir şekilde yaşamaya devam etmem gerekiyordu.

Yeşillerin prensesi: bende acı çektim. Ama evime kapanacak durumum olamazdı. Ailem yok ki benim. Bir şeyler yapmam gerekti.

Yeşillerin prensesi: hiçbir şeyim yok gibi davranmalıydım. Seni kimseye anlatamazdım.

Yeşillerin prensesi: onur beni aldattığı için bu iyiliği yaptı. Ve ben bir şeyler için uğraştım.

Yeşillerin prensesi: ordan oraya koştum. Düşünmeye başlarsam kafamı toparlayamayacak kadar sana bağlanmıştım çünkü.

Yeşillerin prensesi: aylardır inkâr ediyorum. Aylardır bunun olmadığına kendimi inandırmaya çalıyorum.

Yeşillerin prensesi: sana değer veriyorum. sandığından daha fazla değer veriyorum.

Yeşillerin prensesi: balların prensi, kimse... Ben sana aşık oldum... Ve bu sefer olmasın.

Yeşillerin prensesi: kaybetmeyelim. Ben geç kalmak istemiyorum. Bu hikayenin sonu kaybettim ile bitmesin.

Yeşillerin prensesi: bana demiştin ya hiçbir çiçeği yapraklarını kopararak büyütemezsin.

Yeşillerin prensesi: benim yapraklarımı yoldular sen herkesin aksine beni sakladın büyüttün.

Yeşillerin prensesi: bana izin ver, söktüğüm kökü inşa edeyim.

×

Final diyenler? Ciddi bir soru bu arkadaşlar.

Kaybettim [Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin