Banyodan çıkıp yatağımın üstün deki
siyah dantelli sütyenimi ve külotumu giyinip, siyah eşofman takımımı giyindim.Ve esra nın beni arayıp bir gelişme olduğunu söylemesini beklemeye koyuldum.
2 saat sonra...
Lanet olsun !!! Neden hala aramıyordu bu esra oruspusu !!!
Hay sikeyim ya !!!
Telefonum çalmaya başladığında hemen açıp konuşmasını bekledim." Hira dostum. O çocuk Umut Karadağlı imiş. Annesi onu ve babasını o daha 5 yaşındayken terk etmiş. Babası ile New York ta yaşamışlar. Sonra babası onu bir hatasından dolayı bu şehre göndermiş. Ve bildiğim kadarıyla senden 2 yaş büyükmüş. Hiç arkadaşı yokmuş ve hiç bir şekilde bir sevgilisi yokmuş. Öğrendiklerime göre annesin den sonra tüm kızlardan nefret etmeye başlamış.
Yani anlayacağın şu ki dostum bu çocuk sana bakmaz o yüzden aklında ki o plan dan vazgeç derim. " dedi. Ah benim akıllı !!! arkadaşım esra erkek. Demek aklımdan geçenleri tahmin ettin haa!!" Sakın Bir Daha Bana Ne Yapmam Gerektiğini Söyleme SAKINN !!! " dedim öfkeyle. Hiç kimse bana yapacağımı söyleyemez!!! Hiç Kimse!!
" Bitti mi? " dedim.
" AH ! Evet bitti öğrendiklerim bu kadardı. Ha bu arada senin o sevgili kuzenin YEŞİM geldi mi ? " dedi nefretle. Burnumdan soludum.
" Evet geldi. Beni dinle esra eğer YEŞİM LE kavga ederseniz ikinizi de ÖLDÜRÜRÜM LAN !!! ANLADIN MI BENİ ? " dedim. Bir süre sessizlik olduğunda uyarmak için
" Esraaaaa !!!! " diye kükredim.
Korku dolu bir sesle ve kekeleyerek
" aa- anla- dı-m " dedi.
Telefonu suratına kapattım.
Ve akşam ki iş için çekmecede ki silahımı ve gümüş çakımı çıkardım. Çakımı ayakkabımdaki gizli yere sakladım. Silahımı da belime koydum. Arabama atlayıp son hız mekana doğru yol aldım.
( sıkılmayın diye giyinme yerini es geçtim. Hira nın üstünde siyah bir yarım atlet ve siyah bir deri ceket vardı. Altına ise siyah bir tayt vardı)Nihayet mekana 2 dakika içerisinde
varmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Manyak Kız
Sonstigeshayatı daha 8 yaşındayken kararmış annesiz babasız tehlikeli ,kibirli , umursamaz , acımasız , güzel ve manyak bir kiz Hira. Ve 12 yaşındayken annesiz güçlü , yakışıklı , kibirli , kendini beğenmiş , iyi kalpl...