Sya
What?? Guanlin akan tnggal sini?? Tapi sementara je kan..
Knp aq x biar je dia tnggal sini??
Aq masih.. Sakit hati dgn benda yg lepas.. Im sorry sygTapi xpa.. Aq biarkn je dia tnggal sini dulu smntara Jihoon kat Busan
................
9.00 p.m
Aku mendodoikn Guan Hwi smpai dia trtidur.. Aq meletkkn guan hwi di atas katil dgn berhati2...
Tiba2 Guanlin masuk"Guanhwi dah tidur ke? "
Soal guanlin.. Dia meraba raba dinding mncari katil.. Dia dduk di sblahku.."Yaa.. Guanhwi dah tidur"
Jawabku prlhan.. Yelah nnti trbangn pulak guanhwi.."Awk x tidur lagi? "
Soal guanlin.. Haiyya syg mmngla sy baru je hbis tdurkn guanhwi"Kjp lagi saya tidur.. Awk tidur la dulu.. "
Baru saja aku mngangkt punggung.. Guanlin sdah menarik tgnku..."Oppa nk tidur sini boleh? "
Pinta guanlin.. Hmm nk kata x boleh rasa bersalah pulak.. Yelah suami aku gak kan.. Apa salahnya.. Tapi klw syaelin nmpk masalah pulak nanti"Hmmm... Oo.. Oky"
Jwbku prlahan..Guanlin menarikku utk duduk di atas ribanya... Ohyemjii. ('゜艸゜)
Dia backhug aku.. Dagunya diletakkn atas bahu aku... Aq diam.. Risau juga aq nnti syaelin tiba2 masuk
"Xpe jgn risau.. Oppa dah kunci pintu "
Ceh tau2 je apa aku pikir😒
Tgnnya lmbut mngusap perutku... Wait apesal dia ni??
"Awakkk... Kita tidur je laaaaa"
Aq cuba lepaskn diri.. Tapi gagal.."Tak nak... Oppa nk syg boleh"
Mukanya disembamkn di atas leherku.. Aq senegetkn kpala sbb merasa geli.."Awakk saya geli lah"
Aq cuba nk berdiri tapi gagal"Just let me kiss you first" *membisik*
Guanlin mmbaringkn aq di katil.. Dia mmbelai pipiku lmbut..dia meraba wajahku mncari bibirku.. Dia kucup bibirku prlahan.. Aku membalasnya.. Guanlin baring di sblahku.. Ciumannya x lepas... Aq terbuai sekali lagi.........
Skip
...........
TBC
Hahahaha (evil laugh) ƪ(•̃͡ε•̃͡)∫ author perati je korng khusyuk membaca
(*'・v・) huhuuuuuBye love yah❤
YOU ARE READING
[🌈✔]mysweethusband ; laiguanlin ♥
RomanceMngisahkn seorng gadis autism yg manja dan sngt disayangi suaminya... Tetapi musibah menimpanya apabila suaminya berkahwin lain "I love u sayang" "Love u too oppa" ................... "Saya nk cerai" "Aku x nak ceraikan kau" ........... "ni semua sa...