Jeg vågner med en rigtig god førelse i maven. I dag skal jeg til Norge omg jeg glæder mig så meget til at se Julie (Min kusine) igen, sidst jeg så hende var sådan sidste sommer. Jeg rejste mig op og gik ud i badet, efter badet gik jeg ind og fandt noget tøj frem
(Outfittet)Jeg gik over til mit make up bor og lagde min naturlige make up
Jeg sprang over i min seng og lå lidt med min mobil. Laura kommer du ned råber Thomas (Min far) Ja jeg kommer nu. Jeg løber nedenunder med mine ting som jeg har pakket. Er du klar spørg Thomas. Ja jeg er klar. Min mor og far tager hver deres kuffert og jeg tager min. Jeg går hen til vores bil og sætter mig ind, jeg tager mine høretelefoner i. Så er der 1 times kørsel mod lufthavnen. Bilen stopper og jeg træder ud af bilen. Vi tager vores ting og går ind i lufthavnen. Mit fly går om 2 timer og mine forældres fly går om 3 timer, så vi går bare lidt rundt og kigger i butikker. Flyet til Oslo går om 10 minutter alle passesengerne der skal til Oslo bedes gå til gaten bliver der råbt i højtaleren. Vi går hen til gaten. Farvel mulle siger Gitte (Min mor) Farvel mor. Jeg krammede hende. Ja vi ses mulle siger Thomas. Vi ses far. Jeg krammede selvfølgelig også ham. Jeg vinkede og gik så. Jeg træder stille ind i flyet og finder hurtigt min plads. Jeg sætter mig ned, og tager igen mine høretelefoner i ørene. Før jeg ved af det er flyet lettet og på vej mod Oslo. Jeg vågner stille op ved nogle siger noget i højtaleren. Jeg kigger ud af vinduet og kan se vi er landet, jeg tager mine ting og går ud. Jeg går ud ad lufthavnen og finder det tog jeg skal med, jeg går ind i toget og finder en plads og sætter igen mine høretelefoner i, også går turen ellers bare mod trofors.
Ja det var første kapitel af min historie, jeg håber i vil blive ved med at læse.
YOU ARE READING
True love🥰
FanfictionNår men hej alle sammen jeg hedder Laura og jeg er 15 år. Jeg er enebarn og jeg bor i København. Jeg går i 9 klasse på Guldberg skolen. Jeg er ret god i skolen og sådan. Min bedste veninde hedder Mie men altså vi har aldrig mødt hinanden så vi er ib...