Filmaften med Martinus

11 1 0
                                    

Jeg vågner ved en brise ramme mit ansigt, jeg gnider mine øjne og åbner dem forsigtigt. Jeg har glemt at lukke vinduet igår. Jeg træder ud af sengen og går ud i bad. Jeg går ind og finder noget tøj frem til idag.
(Outfittet)

Mie og Julie er taget ud og shoppe, og jeg har en aftale med Martinus såe derfor er jeg ikke med pigerne

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mie og Julie er taget ud og shoppe, og jeg har en aftale med Martinus såe derfor er jeg ikke med pigerne. Det banker på døren og jeg ved godt hvem det er. "Hey Tinus". "Hej med dig Lause". Nu har Martinus og jeg siddet og snakket i 5 timer, jeg kan virkelig godt lide ham men jeg tror ikke han kan lide mig.... "Martinus?" Spurgte jeg. "Ja hva så Lause". "Det bare skal vi se en film"spurgte jeg. "Ja det kan vi da godt" sagde han glad. Jeg finder min Macbook frem og går ind på Netflix. "Hvad skal vi se?" Spurgte Martinus. "Hvad med rip tide?" Spurgte jeg. "Det kan vi da godt". Vi satte os til rette og så gik filmen ellers bare igang. Både mig og Martinus sidder og kigger rimelig meget på hinanden, men vi siger ikke noget. Martinus trækker forsigtigt mig ind til ham så jeg ligger på hans skulder. Martinus finder min hånd og fletter forsigtigt sinde fingre ind i mine. Han smiler skævt til mig, jeg kan mærke varmen boble i mine kinder så jeg skynder mig at kigge væk. Mine øjenlåg bliver tungere og tungere og tilsidst klapper de sammen.
Det var 6 kapitel af true love. Jeg ved godt at det ikke blev så langt men kunne ikke lige få det længere, håber det er okay.

True love🥰Where stories live. Discover now