1.9

342 27 3
                                    

Forever a young..
/Young forever/

Hoseok arzısca gülüp masadan aşağı inmişti. Yoongi nin ona doğru gelmeye çalıştığını gördü. Ancak etrafındaki insanlar yerinden ayrılmasına izin vermiyordu. Yakın arkadaşları açıklama bekliyordu. Jimin onu dürtüp duruyordu. Jinyoung sadece sırıtıyordu. En sonunda Yoongi ortamı susturmuştu. Hoseok bunu görünce hızlı adımlarla kendi dersliğine gitti. Jongin arkasından gitti. Baron ve Yugyeom kendi dersliklerine gittiler. Hoseok un sınıfa girmesi ile ders zili çalması bir olmuştu..

*

Sonunda zil çalmıştı. Matematiği anlamıyordu Hoseok. Yanında Namjoon oturuyordu. Problemleri ondan geçiriyordu defterine. Zilin sesi ile Namjoon kapıya koşmuştu. Nedeni ise anlaşılmıştı. Seokjin gözükmüştü kapıdan. Hoseok aşk kuşlarının yanına gitmişti.

"Hyung! Bizi unuttun ha."

"Hoseok bizi boşver Yoongi çok sinirli ve buraya doğru geliyor."

"Taman hyung ben çaresine bakarım."

Namjin ikilisi uzaklaşırken Hoseok yerine doğru geçti. Yugyeom gelmişti. Hoseok ne yapacaktı. Yoongi geliyordu. Hatta gelmiş,Hoseok un kolundan çekip onu erkekler tuvaletine attımıştı.

"Amacın neydi Hoseok! Hah? amacın neydi!"

"Asıl senin amacın neydi Yoongi! Bana sana aşığım diyorsun ama sonra gidip Jinyoung ile sevgili oluyorsun!"

"Ben Jinyoung ile sevgili olmadım! Ne saçmalıyorsun? Biraz konuştuk diye sevgilimi oluyorsun?"

"Bilmiyorum artık!"

"Hem sana aşıkken niye Jinyoung ike çıkayım?"

"Bilmem. Ortada çıkma teklifi bile yok ondan olabilir mi?!"

"Ne bunun için miydi her şey?!"

"Sizde bizi dinlemeyin be!"

Hoseok dönüp tuvalet kapısını açtı. Doğru tahmin neredeyse bütün okul oradaydı. En arkada ağlayan Jinyoung u gördü. Onun dışındada ağlayan insanlarda vardı ama onlara dikkat etmedi. Bunun üzerine daha çok sinirlendi.

"Yugyeom, Jongin benimle gelin ve sende Baron hyung yani isterseniz Jungkook bu senin içinde geçerli!"

Hoseok hızlı adımlarda en üst kattaki sınıfa girdi. O sınıfa kimse girmezdi zaten. Diğerleride arkadan geldi.

Yoongi ise tuvalet kapısını tekmeliyordu.

"Ne var ne bakıyorsunyz?! Dağılın!"

Bu durumda kimse suçlu değildi. Bu boyuta basıl gelmişti olaylar?

Öte yandan ise Hoseok un kötü planları vardı yine.

"Benim acilen birileri ile çıkmam gerek"

J-"Öhm Hoseok. Benle çıkabilirsin"

H-" Hayır tekrardan sana bağlanamam Kookie"

J-"Bağlan bana Hoseok"

H-"Yugyeom"

Y-"Ha ne?"

H-"Çık benle. Yani en azından öyle gözük"

B-"Hoseok emi-"

H-"Evet eminim hyung. Ayrıca Yugyeom hiç sevgili yapmamış. Buda ona iyilik gibi bişi olur. Aslında Kai ile düşündüm sonra aklıma geldi."

K-"Düşünmen yeter ehe."

Y-"Tamam hyung ama eğer Yoongi üstüme yürürse anlatırım ha. Korkarım ben ondan böyle öcü gibi bakıyo"

H-"Tamam Yugyeom anladım."

Herkezi kısa da olsa bir kıkırtı salmıştı. Ancak Yugyeom cidden korkuyordu Yoongi den.

Ancak Hoseok a birileri plan yapmayı yada sözde intikam almayı öğretmeliydi. Yoksa böyle yürümezdi bu iş.

*********

Slm nasısınız işleri boka saran bir adet yazara mrba diyin. Aaa sizede mrba mxzmsks

Sope u sevin!!

Dicemde ben burda hoşikle yyeomu sevgili yapıyom gidip jyoungla ise sözde suga yı zznzsnsn çıldıralım bdmkdm

Bangtan boys!
Baybay~

Aynı anda bi kaç blüm

Arsız Oğlan❎Sope/YoonSeok TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin