Ki hívna el a karácsonyi bálba?(itt csak fiúk lesznek😂)
Válassz egy képet!
1.
2.
3.
4.
5.
6.egyik sem
1.Fred
2.Harry
3.George
4.Ron
5.Draco
6.nem hív el senkiHogyan hívna el?
Fred:Egyik nap ,csak mész a folyosón ,amikor egyszer csak elsötétül minden és te rögtön gondolod ,hogy ez csak is instant sötétség por lehet. Egyszer csak valaki megfogott és bevezetett egy helyiségbe.Mikor kinyitottad a szemed az ikrekkel találtad szemben magad.
Ő:Heló
Te: Sziasztok
Ő:tudod gondolkoztam egy kicsit és szeretnék kérdezni tőled valamit.
Te:Mond![vállat vontál]
Ő:Hát...,el jönnél velem a bálba?
Te: Azt hittem már ,hogy soha nem kérdezed meg,hát persze!Megölelted és egy gyors puszit nyomtál az arcára ,amivel jól meg is lepted ,de örült neki. Aztán siettél is ,mert a következő órádra oda kellett érned.
Harry: Egyik nap csak sétálsz a hetedik emeleten mikor valaki egyszer csak a vállára vesz és elkezd szaladni ,amitől eléggé meglepödsz. Aztán egyszer csak le tesz és akkor látod,hogy ott állsz Harryvel szemben a Roxfort legmagasabb pontján.
Ő:Bocs,hogy így hoztalak ide
Te:Semmi baj[legyintesz]
Ő: Igazából azért hoztalak ide, mert akartam kérdezni tőled valamit
Te:Kérdezd!
Ő:Nos,azt ,hogy...eljönnél e velem a bálba?
Te:Persze!Megölelted és még pár óráig ott maradtatok nézni a tájat és beszélgetni. Aztán lementetek együtt vacsorázni.
George: Együtt ültetek büntető munkán, mert megdobáltátok Piton professzort papírgalacsinnal(ez nem tom honnan jött😂🤷).
Ő:Gondolom már tudod ,hogy kivel mész a bálba
Te:Képzeld el ,még nem
Ő:Tényleg,a-akkor eljönnél velem?
Te:Persze
Piton:Nincs beszélgetés!Ron:Egyik nap kint sétálsz az udvaron amikor egyszercsak hatalmas robbanást hallasz és mikor felnézel az égre és látod hogy kivan írva tüzijátékkal hogy ,,Eljönnél velem a bálba ...?(...=te neved)
Amikor abba hagyod a bámulását a feliratnak, Ronnal találod szembe magad kezében egy virágcsokorral.
Ő:Akkor eljönnél?
Te:Persze
Szintén te:Amúgy honnan van a tűzijáték?
Ő:Ja,Fredtől és Georgetól😅Draco:Egyiknap kapsz egy levelet Dracotól amiben ez áll:
Eljönnél velem a bálba?
Igen vagy persze
Te nemes egyszerűséggel bekarikázod a vagyot és így küldöd vissza. De a végén úgy is együtt mentek.😄