12:30pm🗿
Still tak jumpa kerja kosong. Jap nak fikir...
Yes! Office
Hoho tiber idea aku muncul. Cari, cari, cari dan teruskan mencari...
Eh jap, syarikat ape ni?
Ok sis cuba call huehue
"Annyeonghaseyo, ini Kim Sooyoung yang bercakap ke?
"Annyeong, ya. Kim Sooyoung yang bercakap. Ini siapa ye? "
"Oh ya, saya Nur Sajat. Eh tak tak, saya Jeon Taemi. Betul ke syarikat kim's ent. perlukan pekerja baru? "
"Haha sempat lagi awak buat hambar heh. Panggil Sajat betul-betul baru kau tau. Iye, kami perlukan pekerja baru. Kenapa ye? "
"Em saya nak mintak kerja. Bila eh saya boleh start kerja? "
"Oh, saya kena bagitau boss dulu untuk comfirmkan cik kerja dekat sini. Kalau boss kami sahkan, nanti saya akan bagitau cik"
"Ok, thank you very very very very very very much"
"K"
Pfft macamtu je dia jawab lamakk. Pape pun aku rasa lega sangat sebab cik Park Sooyoung angkat call aku.
Lega sebab takut omma banyak tanya je HAHAHA🌚
🌚💗🌚💗
Sooyoung POV
"Boss, nanti kita ada pekerja baru"
"Namja ke yeoja" ehh asal tanya plak ni. Nak ngorat pekerja yeoja ke ape? 🌚
"Sajat, boss "
"Sajat? Sape sajat? "
"Alahh sajat yang baru keluarkan mv bobo yang dah viral minggu lepas tuu. Boss dah dengar lagu dia? Lagu dia best la, boss. Lagu dia macam ni 'semalam bobo dimana? Bobo sama siapa, ngapain aja?~ "
"Eh ehh sudah-sudah. Tak payah buat free show sangat dekat sini. Betul-betul la jantan ke betina? "
"Ish boss niii. Yeoja opkos" aq buat-buat roll eye.
Eyy orang tua ni tanya banyak pula. Aku sumbat tembikai omma dalam mulut jugak kang senyap
"Ape? Nak sumbat tembikai dalam mulut saya? Kapak nak kapak? Ke nak kaki? haishh. Start lusa ni, suruh dia datang kerja"
"Ok, boss." aku terus blah dari bilik office dia.
Tak sekarang ni, eyy odo la. Macam mana la jebon ni boleh baca isi hati aku?
Dia ni pergi jumpa bomoh ke ape? lahaii🗿
Sorry if story ni pendek sangat huhu😭bosan plus merapu je banyak hm😕thanks sapa ii yang baca😕💗💗💗
•
Vote and comment❤
YOU ARE READING
KTH|| Mr. Big Boss
Romance-Dahulu aku tidak mengenalinya, kini dia adalah jodohku🌻💗 ::KimTaehyung❤ Tak de byuntae uyeahh😆💕