Begyndelsen

4 0 0
                                    

Elenas søster Julia er død i sommers, men hun går rundt og taler med hende og ser hendes døde søster julia. Elena er en pige som er meget genert. så hun har ikke nogen venner, hun havde kun sin søster, som hun hver dag sad sammen med ved hendes bord. julia var den mest populære pige på skolen.men efter at Julia døde er hun helt alene. Elena har et godt øje til Adam,men julia og hendes venner kørte en tur i bilen og blev kørt ihjel. Elenas forældre smuglytter ved hendes dør flere gange, de tror at hun er blevet skør.

Elena skulle ned og handle, hun skulle have noget mælk. På vejen derned begynder hun at høre stemmer, hun kigger forviret rundt,

Elena ligger og sover, men lige pludselig begynder Elena at skrige. Da Elenas forældre kommer ind på hendes værelse, sidder Elena op i sengen og græd.

en dag skulle Elena " ud og handle " siger Elenas forældre, men hendes forældre tager hende med til psykolog. Elena vidste ikke hvad hun skulle.

Dagen efter

Elena går rundt og snakker med julia, hun sætter sig ved hendes søsters bord. Men bliver smidt væk. Hun går væk med tåre i øjnene. Hun løber hen til toilettet, men går ved en fejl ud på drengetoilettet, Hun stod og kiggede sig i spejlet, og lige pludselig kom Adam ud af et af toiletterne. Elena løb ud så hurtigt hun kunne. Men Adam løb efter hende, hen til Elenas skab. Elena åbnede hendes skab. hun havde hængt et spejl i sit skaber, og der bag hende stod Adam. Han ville se om Elena var okay, Elena sagde at det var hun. Adam sagde godt og gik igen.

Elena er begyndt til psykolog, fordi at hun siger at hun kan se hendes døde søster. Men ingen tror på hende, Elenas psykolog hedder Charlotte Jensen. Charlotte snakker meget med Elena om hvorfor hun tror hun kan se hendes døde søster, og om hvordan hun døde.

Elena sidder og læser, Adam kommer over til hende. de snakker sammen, Elena siger hvad der går hende på. hun snakker om sin søster Julia. De snakker sammen hele frikvarteret, da Elena skal til at gå til time. Adam rykkede hende i armen, og vendte han hende om og gav hende et kram.

De begyndte at snakke mere og mere sammen, de begynder også at sidde sammen hver frikvarter, så hun ikke føler sig alene.

En dag inviterede Adam Elena med til fest, festen begyndte klokken 19. ved hans venner. Da de kom var 1 af Adams venner ved døren, han lukkede dem ind. Da de kom ind i stuen, smed de deres jakker på sofaen. Adam og Elena gik over til beer pong bordet, men Elena gad ikke og være med. Adam gik over og var med. Hver gang Adams hold fik en boldt i skreg alle, men ikke Elena. Hun stod bare med sin appelsin juice i hånden, og kiggede på. Adam kiggede hele tiden på hende. Da de ikke gad at spille det mere, gik de hen til nogle af Adams venner og snakkede med dem. Da de ikke ville feste mere gik de hen på pops, og fik en milkshake og en burger. De snakkede og snakkede, Da de var færdig ville de gerne hjem, så de betalte regningen, og gik ud til bilen. Adam kørte Elena hjem, Da de var på vej op til Elenas hus, vendte Elena sig om og Adam kyssede hende på munden. Elena stoppede og løb ind i sit hus. Adam stod der og vidste ikke hvad han skulle gøre, så han gik hen til sin bil og kørte hjem,

Næste dag stod Elena ved sit skab Elena kiggede i sit spejl, Der stod Adam han ville snakke med Elena om i går aftes. De gik ind i et klasselokale og begyndte at snakke, Da de var færdige med at snakke gik Elena med tåre i øjnene. Hun var vild med Adam, Men hun var bange for at blive såret.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 29, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Den døde søsterWhere stories live. Discover now