Ryan Reynold

174 14 0
                                    

Celým jménem: Ryan Rodney Reynolds

Narodil se: 23.10. 1976(42let), Vancouver, Canada

Narodil se Jamesovi, bývalému policistovi a pak obchodníkovi, a Tammy, prodavačce, Reynoldsovým jako nejmladší ze čtyř bratrů. Dva jeho bratři jsou policisté. Má irské předky. školu studoval ve Voncouveru stejně jako vysokou, tu ale nedokončil.

Svou hereckou kariéru zahájil v roce 1990 v kanadské soap opeře Hillside. Jako dospělý účinkoval ve filmu společnosti National Lampoon Sexy párty v roli Vana Wildera a v televizním seriálu Two Guys, a Girl and a Pizza Place jako student medicíny Michael "Berg" Bergen. V roce 2005 hrál číšníka Montyho ve filmu Hele kámo, kdu tu vaří a hudebního producenta Chrise Brandera v romantické komedii Miluji tě k sežrání s Amy Smart a Annou Faris. V roce 2009 ztvárnil Andrewa Paxtona v úspěšné romantické komedii Návrh se Sandrou Bullock.

Komiksového hrdinu Deadpoola ztvárnil ve spin-off série X-Men jménem X.men Origins: Wolverine. Další komiksovou postavu,Hala Jordana, si zahrál ve filmu Green Lantern uvedeném v roce 2011. V roce 2016 byl uveden další snímek ze série X-Men, kde se Reynolds vrátil do role Deadpoola ve stejnojmenném spin-off filmu Deadpool.

V roce 2002 začal chodit s kanadskou zpěvačkou Alanis Morissette a později se i zasnoubili, ale v roce 2007 oznámili rozchod. Krátce poté začal chodit s herečkou Scarlett Johansson, v květnu 2008 oznámili zasnoubení a již v září se vzali. V prosinci 2010 nejdříve oznámili odloučení a pak po vzájemné dohodě požádali o rozvod. Rozvedeni byli k 1. červenci 2011.
Svojí druhou ženu, Blake Lively(Super Drbna, A Simple Favor), poznal na natáčení filmu Green Lantern. V červnu 2012 si spolu pořídili dům v Bedfordu ve státě New York a 9. září 2012 se v vzali. Mají dvě dcery James (narozena v roce 2014) a Ines (narozena v roce 2016).

Chtěla bych Vám poděkovat za tolik 👀 a ⭐️.❤️

#Nattasha

Herci Marvel Cinematic Universe 💞Kde žijí příběhy. Začni objevovat